E abia sâmbătă și déjà mi-e dor de voi

IMG0018A 
Pentru că nu am boala de a găti, unii o numesc pasiune, mi-am mutat bucătăria, văd că nici tu  nu te dai în vânt după acest cuvânt, pe balcon.

IMG0015A

De sărbători, bombănind, mai mult iarna decât primăvara, ce idée deșteaptă am putut să am, pregătesc câte ceva mai deosebit de mâncat.

IMG0009A

Uit mereu, ar fi un alt motiv de supărare, să cumpăr niște biscuiți , covrigi și mere se dau după datinile străbune, pentru cei cu voci deloc blânde ce trebuie să apară la colindat.
.

IMG0011A

Mi-ar fi bună o vestă de blană, ceva frumos de ultimă modă, dar sunt convinsă că n-aș purta-o defel prin casă.

 

N-am umblat nici tânără prin baruri, nu pentru că -n Biblie un astfel de locaș e descris ca fiind un loc blestemat, ci doar pentru simplu motiv că-mi place ca iarna să stau mai mult pe acasă.

 

Fără să fiu nevoită să-mi cumpăr un bilet, cum eram când mergeam la cinema, mă alint tolănită fiind pe o cuvertură de brocart, e de lână pură dar nu vreau să afle , și privesc speriată la eroul ce tocmai traversează cu barca sa un fluviu periculos sau încântată la bradul meu împodobit și la florile din fereastră care-au înflorit.

IMG0023A 

Begonia nu știu de ce -i anul acesta atât de firavă și mă întreb , sunt în concediu și am timp destul, oare și ea este geloasă ca și noi oamenii pentru că anul acesta, ceva nou, mi l-am dedicat mai mult Violetei de Parma ?

PS Imaginile cu  Lordul Pip sunt bonus.

Este sâmbătă și mi-e dor déjà de voi cei din Clubul psi : Abisurile, Altcersenin, almanahe,carmen pricop, Cammely, Cita, Cristian, Dagatha, Dia na,  dordefemeie, Incognito, Mitzabiciclista, Scorpio, Simona R, Tibi, Vant de toamna, Vavaly, Vero, Vero vers, grișka, și Virusverbalis, de jocurile noastre.

La mulți ani !

 

9 gânduri despre „E abia sâmbătă și déjà mi-e dor de voi

  1. vin ele jocurile înapoi, le vom da drumul imediat ce trecem în noul an!
    şi da, nici eu nu mă dau în vânt după bucătărie, dar trebuie… momentan sunt însă consemnată la pat… de o răceală primită ieri în dar. 😦

    Apreciază

    1. 😦 Psi, îmi pare rău să aud asta dar nu totdeauna darurile sunt de la greci. 🙂 Mă miram eu de ce , spre deosebire de toți cei din „ Clubul Psi ” dar și mulți alții , tu ești prezentă în virtual.
      Eu doar cu voie de la fii-miu pot să gătesc și sunt tare necăjită. 😆

      Apreciază

Lasă un răspuns

