Brad nonconformist ?

IMG0028A

Anul acesta, brusc m-am hotărât să împodobesc bradul doar cu violet. Flacăra violet , cum s-ar spune. Din păcate, telefonul care mi-a rămas nu este performant precum cel Nokia, cel care mi-a fost furat din cancelaria școlii.

Bradul arată minunat, nu ca în fotografia alăturată, și îmi încântă sufletul.

Chiar dacă fotografia nu este reușită, să aveți încredere și să mă credeți că bradul arată deosebit.

Oare la fel mi se pare de fiecare dată, în fiece an ?

Publicat în Fără categorie

12 gânduri despre „Brad nonconformist ?

    1. Psi, draga mea, îți mulțumesc. Ești așa drăgălașă deghizată în Motănel – Crăciunel! Dacă reușesc să-mi termin curățenia generală pe care mi-am propus-o și de care m-am plictisit deja, voi avea sărbătorile liniștie. În rest, mi-e bine fiind deconectată de la cele lumești.

      Apreciază

  1. Fotografia cu bradul e reusita. Efectele se datoreaza nuantei violet care atrage energii nebanuite. 🙂 In plus, nuanta se reflecta asupra spiritualitati si a conexiunii cu dimensiunile astrale. Nu e deloc nonconformist,. La noi, decoratiunile pentru craciun, intr-un mare magazin pe care il frecventez, sunt mereu pe nuante, alb, argintiu, auriu, rosu, oranje, violet, albastru, verde. E chiar foarte frumos bradul tau. si macar nu e un cliseu. Sa ai Sarbatori fericite si un An nou plin de bucurii!

    Apreciază

  2. Multumesc pentru urare. 🙂 Cineva zicea ca esti fericit atunci cand esti multumit cu ceea ce ai iar Petre Tutea spunea ca, omul nu se multumeste multa vreme cu ceva. Este intr-o continua cautare. E grea problema asta cu fericirea. Eu zic ca e bine sa fim sanatosi, sa gandim frumos si sa fim pregatiti sufleteste pentru clipa care urmeaza, ca sa putem face ce e mai bine pentru noi si cei din jur.

    Apreciază

Lasă un răspuns

