Publicat în Fără categorie

6 gânduri despre „

  1. Şi mie îmi place ce spune Sorina, uneori.
    Nu-mi place însă, de unde îşi ia banii pentru viaţa sa, de zi cu zi.
    Cam prea mult fariseism etalează această doamnă, pentru felul meu de a interpreta verticalitatea: nu poţi să afirmi curăţenia în timp ce te şi o scalzi într-o troacă de porci.
    Geaba o face ea, pe soprana de coloratură. Tot giruetă, E!

    Apreciază

    1. Ai și tu dreptate Tibi dar dă-mi voie să susțin în continuare faptul că îmi place de ea. Atunci când îmi amintesc de emisiunea ei și sunt acasă ca să pot s-o urmăresc , o fac cu plăcere. N-am auzit-o vreodată afirmând altceva decât scrie pe blogul său personal.
      După mine, este cumplit pentru ea că e nevoită să stea printre persoane cu ale căror idei nu rezonează. Nici nu bănuiești cum mă simt de 30 de ani eu. 😆

      Apreciază

  2. Astazi comemoram 23 de ani de cand, la Timisoara, au cazut primii oameni pentru LIBERTATE. Jertfa lor va ramane in sufletul nostru mult timp de acum in colo. Acestia si-au dat viata pentru ca noi, cei ramasi in viata, sa putem duce o viata mai buna si in acelasi timp sa fim uniti, pentru ca numai unirea da putere. Cei care de 23 ani nu doresc sa afle adevaratii vinovati vor fi condamnati de istorie, iar lichelele care ii sustin, sa tina minte ca fiecare isi va primi pedeapsa divina, mai devreme sau mai tarziu. O lacrima pentru eroii Timisoarei si juramantul ca NICIODATA nu va fi uitata jertfa lor de sange.

    Apreciază

  3. Pingback: Fire ! « Abisuri

Lasă un răspuns

