Sadictare !

la_cumparaturi_cu_pantalonii_in_vine_1225209211[1]

V-a nuielat pe ziua de astăzi cineva ?

Eu zic că nu.

Paris  Hilton
Paris Hilton

Ne-am dus cu toții să luăm parte la risipitornada uriască propuscă în fiecare an, hotărâre pe care știm de la început că o vom încălca,  să o diminuăm cât este posibil.

Lady Gaga la cumpărături
Lady Gaga la cumpărături

A crezut careva că noi, femei cu mult imaginarativ alabastrudnic și cremaculat, vom renunța de bună voie și nesilite de nimeni la una dintre cele mai mari plăceri ale noastre, aceea de a cheltui ?

cutu_cumparaturi_89541500[1]
Ei, aș ! Eu nu.

Bolovanturi să pice pe mine, turtitan să mă lovească, cuscamant să mă acopere, cea mai rea cireasambla să mă îmbolnăvească și eu tot mă duc să fac cumpărături !
plictisit-la-cumparaturi[1]

Sadictare !

Sadictare vă zic la toți ceicare v-ați Nuielevat tot anul printre   Bolovânturi și în mod Imaginarativ mi-ați încântat sufletul Cremaculat  de Uriașca Risipitordadă de răutate !

Alabastrudnic muncesc în fiecare zi, întregul corp mi-e Turțitan acum, Propusca viață a mea e Cușcamânt, s-a spulberat până și și cea mai simplă  Cireașambla.

Sadictare,  , Scorpio,  labulivar,… Cuscamant, carmen pricop !

10 gânduri despre „Sadictare !

Lasă un răspuns

