DUZINA DE CUVINTE Singur pe lume


Am uitat cu desăvârşire că astăzi, la o anumită oră, trebuia să ajung la o întâlnire, una din aceea canon, de acomodare cu noua mea familie.


 

    Ar fi un adevărat  miracol, ca de data aceasta, să nu dau iar de o tânără cu chip de odaliscă , doar în visele ei cele mai ascunse, plină toată de cearcăne după atâtea nopți nedormite , nopți pierdute cu o patimă demnă de „Decameronul ”


sau de un ins caşetic și alergic la orice ține de natura noastră …


 

E o adevărată frustrare pentru mine să văd cum se uită, de către aproape toată lumea, fenomenul de metempsihoză.

N-am pretenția, nefirească de altfel, ca să –I văd pe toți cântând o rapsodie sau , chiar mai absurd de atâta, fredonând ca într-o ablaţie …pisicească, dar totuși … .

După cum vezi dragă psi nu mă sperie nimic, nici măcar spinii, cum de altfel nu dezarmează nici pe dordefemeie,  Irealia, Scorpio, Arcon,

psi nu-mi dau seama de ce nu vrea să-mi primească blogul tău comentariul.

Încerc acum din nou.

Publicat în Fără categorie

21 de gânduri despre „DUZINA DE CUVINTE Singur pe lume

      1. Când dorm mai bine, mieunatul lui Pip, Lordului Pip, este la fel de dureros ca și o „Îndepărtare chirurgicală a unui organ, a unui membru al corpului omenesc, a unei tumori. ” 😆
        Bine că sunt sănătoasă și nu mi-e necesară. 😆

        Dar tot am rămas cu obiceiul prost de a da ce sensuri voiesc eu, unor cuvinte, de când cu jocurile pe care ni le propune Psi. 😆

        Apreciază

    1. O, norocoasă din cale- afară !
      Dacă aveam copii mici și tot creșteau !
      Tomy, ajunsese să mă trezească noaptea, mă atingea cu lăbuța pe pleoapă, ca să-l duc un metru mai încolo să bea apă sau să mănânce. Sunt niște răsfățați motanii!

      Apreciază

  1. Grişka e cuminte noaptea, la fel ca Maya. Nu ne trezeşte din somn. Dacă pleacă din pat, de lângă mine, o face doar ca să se culce în allă parte după ce cronţoneşte ceva, sau după ce-şi stropeşte nisipul 🙂

    Apreciază

  2. Miracol aşteptăm cu toţii şi în lucrarea-ntru desăvârşire
    Canon, frustrare, cearcăne, ori patimă ne sunt, de încercare poteci.
    Iar sufletul ne e când rapsodie, când caşetic, în proces de zămislire,
    între metempsihoză şi ablaţie, de-acomodare, odaliscă nădăjduind pe veci.

    Azi las aceleaşi 4 versuri tuturor, iertat să-mi fie, dar timpul mă înghesuie. 😛

    Apreciază

  3. Statul … este neutrul şi secular Până vine omul meu Becali la putere! Dar serios vorbind, faptul ca o bază creştină susţine principiile legii, chiar şi în statele seculare, nu poate fi contestat. De asta nu poţi omorî, fura, etc.: astea, pâna la urmă, din Biblie vin, la fel şi cu legea privind căsătoria.

    Apreciază

Lasă un răspuns

