CRISTI DANILEŢ - judecător

Sectia de procurori a CSM, pe 22.11.2012, a avizat negativ propunerile facute de ministrul justiţiei pentru a ocupa cele două funcţii vacante de la nivelul conducerii MP şi DNA. Ce se întâmplă mai departe?

1. Cred că e posibil ca ministrul să renunţe la propunerile sale, pe teoria că cine are dreptul să iniţieze o procedură are şi posibilitatea de a renunţa la ea. Până la urmă interviul a fost făcut de reprezentanţi ai procurorilor, dintre care unii cu mare vechime în funcţii de conducere, care au experienţă în ce priveşte activitatea Parchetului şi care, am certitudinea, au exprimat un vot (5 ÎMPOTRIVĂ din 6 exprimate) motivat pe aspecte strict profesionale şi de profil a candidatului în raport cu profilul funcţiei pentru care au candidat. Acestea sunt argumente puternice pentru ministru să accepte că propunerile sale nu sunt cele mai bune.

2.  Dacă ministrul decide să meargă mai departe la Preşedintele…

Vezi articol original 475 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

4 gânduri despre „

  1. Imi pare rau ca n-am urmarit stirile pe subiect, dar in mare am inteles ca cei doi erau inclusiv agramati. Nu-mi vine sa cred cum de Mona Pivniceru si-a putut pata obrazul cu asemenea specimene inculte si slab pregatite. Apoi as intreba cum de unul dintre cei doi procurori ocupa un post inalt de conducere (adjunctul proc.gen.al Romaniei) daca se afla la un asemenea nivel? Chiar crezi ca USL e de vina si pentru coruptia si mafia portocalie? Din punctul meu de vedere, PDL-ul a demonstrat ca nu poate iesi din cloaca in care a intrat – vezi candidatii actuali – iar USL-ul pare ca nu are curaj sa faca nici o schimbare! Nu ma mai intereseaza nimic atata vreme cat oferta este aproximativ identica!

    Apreciază

    1. Bună !
      Suntem în perioada tezelor așa că nu am avut timp să-ți răspund imediat. Despre Tiberiu Nițu am aflat când eram la un proces la ICCJ. El era cel despre care se vorbea că în calitatea sa de adjunct îi făcea scăpați pe cei din județul Prahova. Gurile rele susțineau, nu știu de ce „ organele nu aud și asta ”, că este un grup infracțional destul de numeros din care fac parte mulți reprezentanți ai statului de drept. 😆
      Cât despre politicieni, pentru că s-a demodat cea verzuie a dolarului, ei nu cunosc decât culoarea monedei europene.
      Eu de mult nu mai am o părere bună despre Mona Pivniceru.

      Apreciază

Lasă un răspuns

