Elefantasme cotidiene

 

Ca mai toți oamenii, am și eu elefantasme în inocentima mea. Visez cu ochii deschiși, ca mai apoi să sufăr amarcus , să trăiesc printre persoane deschise , sincere și prietenoase, al cărui cuvânt să nu trebuiască să fie niciodată veridicat .
E oare posibil să întâlnesc astfel de ființe ?


Acum, în acest moment tufalnic, mi-e clarid , ca niciodată , că telin în mod absurd la niște soludic imposibil.


Încă de la Abel și Cain sentimentul pistatic există , niciodată el nu a fost mai rosuar,

iar acum, în zilele noastre, eu mă calanod să văd , fantasmagorii elefantasme, cum în viitor voi întâlni , sfidând trecercuri sarece, ființe ideale , bune și total dezinteresate .

Pentru a scăpa de dezamăgirile cotidiene m-am refugiat în derivate și integrale, până am descoperit că și ele pot să-mi dea coșmaruri nocturne, iar acum , spășită, vin alături de voi psi, almanahe, Scorpio

, pe care „ vă văd ” îngeri de vis, și vă destăinui elefantasmele mele cotidiene.

 

34 de gânduri despre „Elefantasme cotidiene

    1. Bună dimineața !
      Este greu de digerat pentru că , astăzi și sâmbătă, a trebuit să folosim cuvinte inventate cărora să le dăm noi, fiecare, câte un sens. Vă mulțumesc pentru vizita făcută și vă aștept la alte postări mai „normale ”.

      Apreciază

      1. nici după ce mănânci un sac de sare cu un om, nu-l cunoşti de fapt. dar eu cred, carmen, că dacă am fi mai realişti, dacă am accepta omul cum este, nu cum ne dorim să fie… ar fi mai bine.

        Apreciază

      2. Nu te contrazic numai că peste tot trebuie să-i accepți așa cum sunt. La un moment dat te prinde cu capsa pusă și uite așa, cu toate că nu vrei , hodoronc tronc, spui ce vrei tu.
        Se întâmplă. Mie, cel puțin, mi se întâmplă.
        După aceea accepți consecințele, nu-ți convin, dar n-ai ce face.

        Apreciază

  1. Ce frumos pot trăi alături de noi chiar şi nişte cuvinţele lipsite aparent de niciun sens. Dintre toate „duzinele”, acestea-s preferatele mele, dar aşa, rare, ca intervale de timp. Pisica ni le plasează ca nişte şoricei de aur. 😆
    Deci ne vezi ca nişte îngeraşi? Hi, hi..

    Apreciază

Lasă un răspuns

