CRISTI DANILEŢ - judecător

DESCARCA: Hotararea CSM nr 815 din 18 sept 2014

1. Împotriva magistraţilor Alina Nicoleta Ghica, Oana Andrea Schmidt Hăineală şi Cristi Vasilică Dănileţ s-a declanşat şi este în curs de desfăşurare o campanie mediatică agresivă, cu intenţia clară de discreditare personală şi instituţională, informaţiile folosite de unele instituţii media bazându-se pe fapte nereale, opinii subiective şi evident  tendenţioase, informaţii denaturate şi speculaţii.

2. Doamna judecător Alina Nicoleta Ghica şi domnul judecător Cristi Vasilică Danileţ au participat la şedinţa secţiei de judecători din 6 august 2012, în cadrul căreia s-a soluţionat cererea de detaşare a doamnei judecător dr. Mona Maria Privniceru. Doamna judecător Alina Nicoleta Ghica, preşedintele CSM, a convocat în mod legal şedinţa de Plen pentru a se lua act de demisia doamnei judecător dr. Mona Pivniceru. Cei trei membri CSM au fost prezenţi la şedințele din 23 şi în 24 august 2012 când s-a luat act de demisia…

Vezi articol original 210 cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

10 gânduri despre „

  1. Mi-am propus ca, de la revenirea președintelui ales , să nu-mi mai încarc blogul cu articole, repostate, de la alții.
    Am făcut o excepție în această seară deoarece sunt convinsă de faptul că judecătorii CSM Ghica, Haineala si Danilet sunt atacați de media uslinoasă pentru că s-au opus , la timpul potrivit, atacului dat de către „borfașii puciști. ”
    Dacă în acele momente ar fi cedat presiunilor ar fi greșit foarte mult și foarte grav pentru viitorul independenței justiției.
    Spre deosebire de domnul președinte Traian Băsescu care se iluzionează cu gândul că justitia a rezistat de dragul statului de drept, eu sunt convinsă de contrariu.
    Justiția, Curtea Constituțională a făcut față atacurilor furibunde ale USL-ului, doar pentru a-și păstra independența obținută în ultimii 8 ani.
    Poate să ne fie sau nu folositoare și nouă o astfel de independență, vom vedea în viitor.
    Ca o persoană particulară care m-am războit în justiție cu politicieni LIBERALI și AM PIERDUT pot să afirm , cu mâna pe inimă, că inamovabilitatea judecătorilor , magistraților în general, nu mi-a folosit cu nimic.
    De dragul țării însă , în aceste momente dificile pentru cei trei judecători, îmi exprim solidaritatea cu dânșii.
    Măcar atât să fac și eu ca unul din societatea civilă.

    Apreciază

  2. „De dragul țării însă , în aceste momente dificile pentru cei trei judecători, îmi exprim solidaritatea cu dânșii.”-Nu credeam că o să ajungi până aici,să te solidarizezi cu nişte CENZURAT .-Normal că demascare te face să trăieşti momente dificile,mai ales când faptele demascate sunt reprobabile.-De dragul ţării ai putea face multe alte lucruri utile,unul din ele fiind acela de a privi lucrurile obiectiv,din afara sistemului care îţi aşterne o perdea neagră pe ochi.Dar asta este,fiecare este liber să analizeze lucrurile din unghiul care-i vine lui mai bine.

    Apreciază

    1. Nu trăiesc niciun moment greu, președintele meu ales de mine este la locul său, străinătatea a urmărit îngrozită ce voiați voi să faceți, ați fost demascați, eu îmi văd de viața mea cotidiană muncind cinstit cum am făcut și până azi.
      Chiar mă gândeam, când citeam această postare, că obiceiul de a arunca cu noroi în dușmani este o practică veche de când lumea.
      Mă bucur că în final ți-ai amintit că sunt liberă să gândesc singură și nu trebuie să accept tot ce spun ceilalți.

      Apreciază

      1. Nu mă refeream la tine când am scris că „demascarea te face să trăieşti momente dificile,mai ales când faptele demascate sunt reprobabile” ci la cei trei judecători pe care îi compătimeşti. Tu n-ai nici un motiv să trăieşti momente grele,ba dimpotrivă,cred că trăieşti momente delicioase cu preşedintele tău repus în fotoliul de la Cotroceni.Nu înţeleg,de ce m-ai băgat şi pe mine în „ce voiaţi VOI să faceţi,aţi fost demascaţi”???Ţi-am spus şi ţi-o repet,eu sunt 100% independent de absolut toate partidele,partiduleţele,găştile,clanurile,şi alte asociaţii de mincinoşi,farisei,impostori şi altele.Eu analizez obiectiv pe toţi şi îi taxez pe toţi,pentru că toţi,fără nici o excepţie,sunt mânjiţi,odioşi,lepre,jigodii,nemernici,scursuri!Da,am vrut să plece Băsescu dar n-am avut nici o preferinţă cine să vină în locul lui.Oricine ar fi venit era mai bun dar în nici un caz nu era ce trebuie să fie,ce aşteaptă poporul să fie.Am fost demascat???Că-i fac pe Ponta-Chiţac criminali?Că spun că sunt la fel de criminali ca Boc-Ariton şi Ungureanu-Bode???Că-i imput USL că au declarat că nu vor face ca „PDL” şi fac absolut aceleaşi lucruri ca „PDL”???Că spun USL că sunt la fel de nemernici şi jigodii ca PDL???Pentru asta nu era nevoie de demascare pentru că am scris totul în clar,cu subiect şi predicat,fără nici un fel de echivoc.Că mi-e silă că CCR a stabilit cvorumul după recensământul din 2002???Că mi-e silă că Ponta a acceptat cvorumul impus de barosu încălcând legile ţării???Că mi-e silă că A3 nu mai critică puterea ci numai opoziţia???Că mi-e silă că labe1 nu mai critică opoziţia ci numai puterea???Mi-e silă şi greaţă de toţi pentru că toţi sunt la fel!!!Se apropie vertiginos clipa când nu vom mai fi ţară şi nu vom mai avea preşedinte,atunci vom fi toţi slugi la stăpâni,şi poate atunci va fi şi linişte în provincia nr. 45,condusă de guvernatorul Iţic!!!
        Aştept nişte scuze că m-ai băgat în „borşul” partinicilor USL.
        Cu stimă,
        Bogdan.

        Apreciază

      2. Dacă nu ești USL-ist, și mai ales liberal, nu uita că sunt jurată să lupt până la moarte împotriva liberalilor, n-am nicio reținere să-mi cer scuze.
        Cum îl urăști tu pe Băse la fel nu-i înghit eu pe liberali.
        Și nu-mi veni cu niciun argument pentru că eu vorbesc din pățite și nu din auzite.
        Singurul liberal pe care-l accept, din spirit de democrație pură 😆 , este domnul balbeck !

        Apreciază

      1. „Ţi-am spus şi ţi-o repet,eu sunt 100% independent de absolut toate partidele, partiduleţele,găştile,clanurile,şi alte asociaţii de mincinoşi,farisei,impostori şi altele.”-De câte ori să mai scriu această frază ca să înţelegi?Sunt ca un lup solitar care nu s-a lipit de nici o haită,pentru că nici o haită nu merită efortul meu de a o susţine!Eu nu îl urăsc pe Băsescu,eu nu urăsc pe nimeni.Eu doar observ şi taxez nemerniciile fiecăruia!!!Probabil că sunt greu digerabili de nu-i înghiţi pe liberali 😀 !Eu nu taxez pe nimeni nici din păţite şi nici din auzite,eu taxez numai pe bază de probe şi documente!!!A taxa pe bază de „auzite” sau „spuse” de un acuzat în apărarea sa şi în lipsa probelor doveditoare se cheamă găinărie-manipulare-diversiune-ceva rău de tot şi urât!!!Mi-e silă şi greaţă de asemenea „deontologi”!!!

        Apreciază

      2. Când afirm ceva despre liberali , am și probe pe care le-am postat pe internet.
        Dacă nu aveam dreptate își permiteau să mă dea în judecată pentru calomnie sau mai știu eu ce altceva.
        Ei ca și mine, știm că am avut dreptate când am făcut plângeri penale împotriva lor.

        Apreciază

Lasă un răspuns

