„ Va urasc din tot sufletul ”


Ce se întâmplă cu un elev care ar fi trebuit să se înscrie la o școală profesională  pentru că nu a reușit să acumuleze cunoștiințele necesare pentru a deveni liceen dar, mulțumită unui vremelnic ministru al educației,  se trezește în clasa a XI a fără să merite ?

Ori face eforturi disperate să învețe tot ceea ce nu a priceput la timpul potrivit, ori alege să se îndrepte la o școală potrivită cunoștiințelor sale .

Poate ?

Când presa descoperă faptul că premierul țării a copiat, că diverși politicieni își trec în CV studii pe care nu le-au finalizat, de ce să ni se pară ciudat că un tânăr își   dorește neapărat să fie absolvent de liceu ?

Iar când o colegă de clasă care a rămas repetentă cu o medie chiar mai mică, 2,00 < 2, 50, promovează în mod ciudat ce poată să simtă tânăra domnișoară ?

În mod firesc, ură. următorul mesaj l-am găsit pe facebook.

„ A.ti fost foarte nedreapta, a.ti distrus visul fiecărui elev de a merge la sc mai departe, dar exista un dumnezeu deasupra noastra, sh vă va judeka la momentul potrivit.
Vă simtiti bn akm k m.ati lasat repetentă, stiti cv nu mai inteleg nimic la profesorii,dar dvs nu trebuia sa merita.ti acest post
Va urasc din tot sufletul ”
..

10 gânduri despre „„ Va urasc din tot sufletul ”

  1. Eu saream si la bataie daca ramaneam repetent.
    Pe un trimestru mai e cum mai e,poate a fost accident,dar nu pe tot anul.Iar as fi sarit la bataie.Profesorul(f sau b) ar fi avut zile fripte cu mine,sau isi facea transferul.hihihihi

    Apreciază

  2. Am avut probleme cu o profesoara.Eu aveam 16 ani,ea 30.Vroia sex cu mine,eu nu vroiam.Mi-a pus 3,e drept ca nu invatasem.Era teorie.La practica am fost foarte bun.
    M-a ascultat a doua oara.Invatasem.Meritam cel putin 8.Nu a vrut sa imi puna nota.M-a tinut asa pana in ultima zi cand mi-a pus nota de trecere.Meritam mult mai mult.Nu ma lasa deloc in pace.Ma lua de mana,o data avrut sa ma sarute.Daca ii dadeam un pumn?Aveam centura neagra la karate.Merita sau nu?Sunt si profesori tampiti.Era o blonda frumoasa.Ce daca?Eu nu vroiam sex cu ea.Nu imi venea nici pana la umeri.Aveam 1.96 atunci.
    Era maritata,avea copil mic.

    Apreciază

    1. Mai bine să nu știe. Trăiește într-o societate coruptă, o societate în care s-au răsturnat valorile, și nu are cum să priceapă că este necesar să înveți ca să promovezi.
      Când alții care ca și ea nu au învățat și totuși au promovat cum să nu fie frustrată ?

      Apreciază

Lasă un răspuns

