Bărbații din viața mea : în lumina adevărului

I-am mulțumit lui Dumnezeu pentru faptul că a avut grijă de mine ca să am motive serioase la divorț , temeinice se obișnuiește a se spune, după care am fiert niște cartofi ca să mâncăm toți trei, băieții și cu mine.                                                          piure
„ Libertatea are întotdeauna prețul ei, doar cine n-o prețuiește cu adevărat nu se bucură de binefacerile ei.” Mi-am zis eu încurajându-mă.
„ Ce mă făceam dacă nimeream un om bun ? Cum m-aș fi putut despărți de el fără a prilejui lungi dezbateri pe tema vinovăției ? ”


E clar, nu mă vedeam ajunsă la adânci bătrâneți alături de „bărbatul vieții mele ” , ascultând până la disperare aceleași povești răsuflate de mult.

Nu puteam nici să mă imaginez născocind tot felul de întâmplări hazlii, așa cum văzusem că se obișnuiește în unele familii pentru a da o altă imagine relațiilor, evenimente inventate special ca să fie auzite doar de neamurile venite în vizită dar povestite de fiecare dată în prezența urmașilor.
În lumina adevărului, în sinea mea doar, recunoșteam că nici lui , soțului meu , nu-i fusese foarte ușor cu mine în cei 9 ani petrecuți împreună.

Cred că regreta enorm aceea seară de mai când îmi spusese, fără să se gândească o clipă la consecințe, că iubirea sa  s-a terminat.

„ Am crezut că te voi iubi până la moarte dar doar în șapte luni m-am plictisit. Ești prea banală, lineară și previzibilă ! ”
Cartofii îmi păreau deosebit de dulci și de gustoși. 
„ Câteodată, un cartof fiert este chiar mai bun decât o friptură ! ” Am încercat să le transmit băieților starea mea de bine.
Au încuvințat sau nu, nu-mi mai amintesc bine dar peste un timp au cerut voie să meargă în vizită la tatăl lor, nu-l văzuseră de mai puțin de 24 ore, care avea ca mâncare , printre altele , o friptură rumenită bine cum le plăcea lor.

„ Foarte bine ! Am timp destul ca să-mi scriu memoriile !”
M-am așezat cât mai comod în fotoliul rămas de la el, am băut o înghițitură din cafea încă fierbinte după care am închis ochii.
„ Oare cu ce să încep ? ”

psi, IrealiaDragos, Vero, almanahe, Scorpio , dordefemeie, joracristiangheorghe,

am ajuns în sfârșit și eu și abisurile

32 de gânduri despre „Bărbații din viața mea : în lumina adevărului

  1. Cu amărăciune recunoaştem, la un moment dat, că nu sîntem nici cum ar fi dorit „celălalt” şi poate nici măcar cum am fi dorit noi înşine să fim. Însă pînă atunci, vremea schimbărilor esenţiale se va fi dus de mult în ceaţa timpului trecut. Şi atunci nu ne rămîne decît să ne acceptăm ca atare, ca să ne fie trecerea prin timp mai uşoară, cu sau fără un potenţial viitor sprijin. Ceea ce nu înseamnă să rămînem la cartofi fierţi. 😉

    Apreciază

    1. „Cu amărăciune recunoaștem ”, mi-a plăcut mult cum le-ai spui tu cu o anumită doză de poezie, că „nici măcar cum am fi dorit noi înşine să fim” sau că viața nu ne-a oferit ceea ce-am fi dorit noi să trăim, multe clipe pline de aventură și suspans. Ceea ce nu înseamnă că rămânem la cartofi fierți, trecem la coji de pâine. 😆

      Apreciază

      1. Uneori, viaţa ne dă, alteori tre’ să întindem mîna să ne luăm singuri (numai să nu fie din grădina altuia, că-i bai mare!) aşa că depinde de noi cum reacţionăm cînd/dacă vedem „semnele”.

        Unii, din păcate, trec de la ciorbă şi fripturi, la coji de cartofi cu mălai şi pîine uscată, înmuiate în apă caldă. De evitat aglomeraţia la troacă, în acel caz. 😀

        Mă-ntorc la coaja mea de pîine… *cu coada ochiului la friptura din poză* Piei, ispită! 😆

        Apreciază

  2. Ola.draga mea este vorba despre tine? Oricum este frumos ca a-ti reusit sa discutati. Altele au reusit sa fuga doar cu ce erau imbracate .Domnul D-nezeu a lasat un lucru minunat uitarea a ce a fost rau în viata .pupici

    Apreciază

Lasă un răspuns

