Adrian Năstase, un Nelson Mandela al României ?

Voiam ca în această dimineață să scriu câteva rânduri despre un alt subiect, dictatura și susținătorii ei, numai că gândurile legate un articol mă năpădesc cerând întâietate.
Poate că greșesc dar mi se pare bun un text acela care și după ce l-am terminat de citit îmi revine în minte și mă preocupă în continuare.
Așa mi s-a întâmplat cu Despre comunicare scris peDeca(b)logul Muschetarilor

Pentru că sunt pasionată de acest subiect, comunicarea, am citit în acest sens mai multe cărți pe care mi le-am cumpărat și le țin pe raftul bibliotecii lângă cap.
Mi-a reținut atenția în mod special unde l-a dus raționamentul pe scriitor.

d’Artagnan :
„ Iliescu şi-a ridicat şi coborât cariera cu zâmbetul de bunicuţă, Constantinescu cu morga lui, Băsescu cu hăhăitul şi ochiul strâmb, Boc cu turuiala rigidă. Credeţi că-i asculta cineva „ce vorbesc”?! ”
Între două flori udate și praful șters pe circa 30 centimetrii pătrați, măcar sâmbăta să fiu și eu gospodină, am postat un comentariu:
1. „ Bună !
Aș fi continuat analiza cu …
Iliescu a fost votat pentru zâmbetul său larg și pentru că nea Nicu, în timpul domniei sale de 25 ani , nu ne-a zâmbit niciodată, Constantinescu ne oblojea într-un fel frustarea că n-avem și noi un Havel, Băsescu nu doar a hăhăit zgomotos dar și a vorbit simplu, repetând ideile principale ale discursurilor sale de un număr de n ori, …
Mă întreb ce nevoie acută are poporul acum ca să realizez, să prevăd, care-ar putea să fie următorul…
Ambalate frumos …. ”

Mi-a răspuns MiRo!na :
„ Pai dacă Iliescu a câștigat pentru ca zambea contrar lui Ceusescu nezambitor, acum poporul așteaptă ceva pe dos domnului Basescu . ”
dictaturajustitiei

„ Foarte posibil. Puțin credibil ca Sorin Oprescu să fie alegerea sa.”

d’Artagnan pune și el o întrebare :
 „Păi știți vreo persoană care să fie ”ceva pe dos” domnului Băsescu? De fapt, ce înseamnă să fii ”pe dos” față de domnul Băsescu? Cum ar trebui să fie?
P.S. Antonescu e ”pe dos”? ”

dictaturajustitiei :

„Antonescu e „ pe dos ” la toți foștii președinți pe care -i știu eu !
Îmi pare rău dar, cum nu-s sociolog , nu știu cum ar vrea poporul să fie viitorul președinte.
Ce-ar fi, nu-i opțiunea mea așa că nu vă grăbiți să mă ironizați, ca să-l aleagă pe DD Direct ?”

Ascultând știrile la televizor am văzut, scris pe burtieră jos, cum iar ne sfătuiește Adrian Năstase , Adrian Năstase: dezbaterea din PE şi cum se pregăteşte România să-şi vândă mobila din casă,

 

ce părere să avem în legătură cu ce se întâmplă în țară și în Europa.

Am avut un clic, nu cumva românii îl percep ca pe un Nelson Mandela al României ?

Nu ne-om trezi cumva cu el președinte în anul de grație 2014 ?

Nu m-ar mira deloc pentru că la noi totul este absolut original !

21 de gânduri despre „Adrian Năstase, un Nelson Mandela al României ?

  1. neata,
    doamne fereste, nastase presedinte.

    Intrebari:
    – de ce nastase are computer la puscarie? de ce are voie sa scrie pe blog?
    – daca nastase este la puscarie, atunci cel putin 5 ani nu are voie sa aleaga si sa fie ales

    corect????
    🙂

    Apreciază

    1. Bună !
      Doamne ferește, zic și eu dar tu, Scorpy, nu vezi ce ni se tot întâmplă ?
      Dacă nu era UE să ne salveze în această vară de „revoluționarii borfași ” , acum îl ascultam înmărmuriți, unii dintre noi, pe Crizel cum urla de la Palatul Cotroceni.
      De ce ne dă sfaturi Năstase din închisoare? De ce presa preia aproape zilnic „ învățăturile ” sale ?
      De ce„ securista ” de Lucia Hossu Longin l-a comparat pe pușcăriașul de drept comun Năstase cu Iuliu Maniu ?

      Apreciază

      1. de tupeu bolshevic, atit la nastase, cit si la hossu longin, laudata 2 decenii la rind, desi mie personal moaca ei nu-mi placea, iar punerea lui nastase pe lista cu Iuliu Maniu si altii a intrecut orice imaginatie si bun simt…

        Apreciază

      2. Că oamenii simpli nu au o reacție nu mă miră dar, să-i văd pe intelectuali cum sunt complici la o astfel de oroare, mă doare.
        Puteam să mă gândesc că nu oricine avea un loc în televiziunea română până în anul 1989 , că era verificat aspru de către securitatea statutului dacă nu chiar făcea parte din ea, dar am fost indusă în eroare de emisiunile pe care le făcea, probabil, cu voie de la ei.

        Apreciază

  2. Ola,d-na profesoara nici in cele mai urite vise ale noastre sa nu avem parte de asa ceva,probabil cei care il preia dupa blog sint santajati de naste ii are la mina cu ceva,si el in mintea lui furicioasa,mincinoasa si bolnava,(nu zic ca nu este inteligent,dar doar ptr persoana lui),spera ca v-a iesi din puscarie cu diploma ca de la facultate si v-a fi iarasi mare politiciajn,ii este frica ca v-a fi uitat de toti fraierii pe care ia indobitocit cu stiinta lui,iti dai seama cw citeste si blogurile celelalte,sa tot furi in Romania,ramine avere si ptr stranepoti iar tu te sacrifici facind doi ani puscarie moderna de citeva stele ca la hotel.

    Apreciază

    1. Ola ! Sunt curioasă , nu știu ce-ți veni să mi te adresezi atât de protocolar, dacă și în alte părți foștii premieri sunt atât de privilegiați. Aceia care ajung la închisoare pentru că eu am auzit doar despre premieri care s-au sinucis cu adevărat.

      Apreciază

  3. Daca ar candida la presedintie,cred ca ar castiga fara probleme alegerile din 2014,daca nu va fi suspendat iar pana atunci….ala….cum il chema?Ala cu flota…hihihihi
    Se va victimiza.Dar se va lasa de politica?Sau va incerca sa lupte,sa se razbune,sa ii dea afara din magistratura pe cei care l-au condamnat?Pentru asa ceva trebuie sa ajunga presedinte,altfel nu poate.
    Problema e ca nu va putea sa candideze prea curand.Are si interdictie.Daca ar candida in 2014,ar castiga.

    Apreciază

      1. O sa pun poze…mai tarziu.In Zakynthos Am fost.Este o insula din Grecia.E in sud.Am avut o zi si jumatate cu ploaie,altii,la Katerini 4 zile cu ploaie.Aia suparati…
        Croaziera,am vazut delfini,broaste testoase foarte mari,aproape ca in Galapagos.Poate ajung si acolo.
        Deja am descarcat pe laptop.Maine cred ca pun poze.Azi dimineata am ajuns.Nu am timp sa dorm.Trebuie sa produc…..de,am risipit bani.hihihihi
        Vroiam sa inchiriez masina,dar nu s-a meritat.S-a facut turul insulei cu autocarul foarte ieftin.Insula nu e mare.

        Apreciază

Lasă un răspuns

