Vă amintește de…

Intrebare: “Signor Coppola, ce intelegi dumneata prin mafie?”

Francis Ford Coppola.jpg

Raspuns: “Domnule judecator, la ora actuala exista trei magistrati care doresc sa devina procurori ai Republicii. Unul este foarte inteligent, cel de-al doilea este puternic sprijinit de partidele de guvernamant, iar al treilea este un imbecil. Care dintre ei va fi alesul? Imbecilul, de buna seama. Aceasta este Mafia.” Giovanni Falcone “Mafia-Judecatorul si oamenii de onoare”
Preluat, nu plagiat, de la înțeleapta  No JusticeBlog .

Publicat în Fără categorie

8 gânduri despre „Vă amintește de…

    1. Bună !
      Bine-ai revenit pe blogul meu !
      Îmi lipsea opoziția.
      Extrapolând, ar fi o listă lungă dar acum merg la școală.
      În țara unde stai acum, plagiatul este o faptă de laudă ? Dar simpla copiere ?
      Morală există pe acolo ?
      Aici e terfelită rău de … USL-iști.

      Apreciază

      1. „În țara unde stai acum,” Îţi mărturisesc cu multă durere în suflet că sunt fericit că nu sunt obligat să trăiesc tot timpul în ţara mea natală şi vin doar în vizită (pe care mă străduiesc s-o fac cât mai scurtă ca să nu înebunesc!).Ţara în care stau,între scurtele vizite în ţara mea natală,m-a primit cu braţele deschise,mă apreciază la adevărata mea valoare,mi-a dat toate drepturile mai puţin unul singur,de a alege şi de a fi ales,şi din aceste motive mă fac că aproape nu observ că este rău pentru popor,indiferent cine pune mâna pe putere,deci morala este la acelaşi nivel cu morala din ţara mea natală-România,adică e minunată dar lipseşte cu desăvârşire!
        Şi aici,ca şi în ţara mea natală,tot portocalii au distrus morala,iar urmaşii lor de azi o terfelesc,COPY-PASTE ROMÂNIA!
        Cu stimă,
        Bogdan.

        Apreciază

  1. În ţara unde mă aflu acum,vremelnic,nu se plagiază,nu se copiază,fraudele se fac prin falsificare (au luat exemplu de la Nelu Iordache,doar că lor le reuşeşte mult mai bine!!!).Cred că te referi la Luluţa Kovesi,Vasile Blaga,Ioan Oltean,Gabriel Liiceanu, Andrei Pleşu,Andreea Pora,etc.
    -„Procurorul General al României, Laura Codruța Kovesi, a copiat pagini întregi din alte lucrări de drept, dar și din articole religioase, în cartea sa „Arestarea preventivă. Aprecierea pericolului social concret pentru ordinea publică. Practică judiciară. Hotărâri CEDO”. Cartea, scrisă alături de consiliera sa, Dana Tițian, dar și de avocatul Daniela Frăsie, a ieșit pe piață în 2009 și costă în jur de 50 de lei.”
    -„Acuzaţiile vin imediat după ce doi membri marcanţi ai PDL – Vasile Blaga şi Ioan Oltean – au fost prinşi cu lucrările de doctorat copiate din alte surse.”
    -„Gabriel Liiceanu – plagiator din Martin Heidegger
    După apariţia articolului „Liicheanu”, în care Gabriel Liiceanu, în Notele sale la „Repere pe drumul gîndirii”, era acuzat cu probe irefutabile că l-a plagiat pe Heidegger, nu şi-a dat demisia de nicăieri, ci a deschis un proces în care cere daune de 100.000 de euro!”
    -„Andrei Pleşu – plagiator din H. Corbin
    Al doilea pe lista celor care semnează scrisoarea-protest împotriva plagiatului lui Victor Ponta este Andrei Pleşu, cel care a copiat din H. Corbin inclusiv cuvântul „etc.”!”
    -„Andreea Pora a fost dată afară de la HotNews pentru că a plagiat din „Cotidianul”!
    Singurul nume care înfrumuseţează lista este, fireşte, ziarista Andreea Pora, recunoscută pentru „imparţialitatea” sa. Şi ea a fost acuzată de plagiat, inclusiv din „Cotidianul”, motiv pentru care a fost dată afară de la HotNews. Ca să nu existe discuţii, iată cum a fost oglindită ştirea în „Evenimentul zilei” din 1 octombrie 2008:”
    Dovezile le găseşti aici:
    http://lideruldeopinie.ro/68206/cine-acuza-se-scuza-kovesi-plagiatoarea
    http://www.cotidianul.ro/plagiatorii-gabriel-liiceanu-andrei-plesu-si-andreea-pora-protesteaza-impotriva-unui-plagiat-188288/
    În ceea ce priveşte morala,după ce au făcut-o praf de PDL-işti că nici nu mai există,ce să mai terfelească USL-iştii???Terfelesc şi ei ce a mai rămas moştenire de la predecesori.Drept e că terfelesc cu simţ de răspundere,nu se joacă deloc.
    Sincer nu înţeleg de ce nu poţi să fi obiectivă,să priveşti lucrurile din afara sistemului ticăloşit,ticăloşit şi de unii şi de ceilalţi.De ce oare nu înţelegi că este absolut valabilă zicala „ce ţie nu-ţi place,altuia nu-i face”?
    Ţi-am explicat că nu există decât 2 caiete,putere şi opoziţie!Când se schimbă rolurile fac şi schimbul de caiete.Nu ai remarcat că acum PDL-iştii spun exact ce spuneau USL-iştii până în mai?Nu ai remarcat că USL-iştii spun exact ce spuneau PDL-iştii până în mai?Nu au cum să spună altceva pentru că nu există decât 2 caiete.Încă nu a apărut OMUL care să rescrie caietele sau să scrie alte caiete.Cred că ne mai trebuie câţiva zeci de ani,Franţei i-au trebuit vreo 100,ca să ajungem acolo unde şi-a dorit poporul în 1989!!!
    Cu stimă,
    Bogdan.

    Apreciază

      1. Am citit şi mi-a plăcut mult.Mi-a plăcut atitudinea ta corectă,obiectivă şi imparţială.Şi eu,în locul tău,aş fi procedat absolut la fel.Trist,foarte trist este faptul că sunt din ce în ce mai puţin oameni integri,corecţi şi imparţiali.Dureros,foarte dureros este faptul că tinerii iau exemplele rele din societate şi se îndepărtează periculos de mult de şcoală!
        „Ce-mi trebuie mie şcoală?Ce,eu nu pot ca aia de-a sărit de pe centură direct în fotoliul de ministreasă?”Am ales,la întâmplare,unul din foarte multele exemple de acest fel,regele marmurei,regii bordurilor,regii asfaltului,regii autostrăzilor,regii energiei electrice,regii parcărilor,reginele gondolelor şi a pârtiilor de schi,regii bişniţei cu ţigări şi blugi,reginele vânzărilor anterioare,regii alba-neagra cu terenurile,”regina” contrabandei cu ţigări-alcool-produse petroliere,regii evaziunilor de milioane,etc.,etc.Cum să-ţi mai vină să pierzi timpul mergând la şcoală şi învăţând să fi corect,cinstit şi integru???Mai bine te uiţi atent la cei de mai sus şi te apuci de ceva serios,o hoţie,o găinărie,o centură,o bişniţă,o spargere,un rinichi,un copil dat pe mulţi verzi,o Italie,o Spanie,o nGermanie,sunt destule lucruri serioase care le fac cu ochiul tinerilor din ziua de astăzi 😀 😀 😀 !!!
        În încheiere trebuie să-ţi mărturisesc că după ce am citit articolul recomandat a început să mă frământe o întrebare-de ce nu poţi fi la fel şi în afara şcolii???
        Cu stimă,
        Bogdan.

        Apreciază

      2. Mulțumesc pentru înțelegere.
        În rest, în ceea ce privește viziunea mea despre lume, mărturisc că nefiind martor ocular la evenimente , ca și tine de altfel, mă las condusă după cei în care am încredere mai mare.
        Nu cred că vreun politician este curat ca lacrima pentru că eu muncesc de 32 de ani și merg tot per pedes( apostolorum) .
        Vor trece însă aceste vremuri și precis vom avea și aceleași opțiuni.
        Carmen

        Apreciază

Lasă un răspuns

