Mișcarea sindicală compromisă total

După ședința de sindicat de ieri puțini colegi au înțeles gravitatea încălcărilor la care – am asistat.
O singură persoană, cel puțin una singură a avut curajul să o comenteze cu mine, a sesizat faptul că ședința de alegere a liderului de sindicat a fost condusă de noul director al nostru , domnul profesor Nicolae Ghencea.

Toți cei din echipa de conducere a sindicatului pe liceu a fost propusă tot de directorul școlii.
Fac vreo diferență colegii mei între sindicat și patronat ? Mă îndoiesc. Înțelege cineva că s-au încălcat procedurile ? Puțini.
Când sindicatele românești au sprijinit fosta opoziție prin manifestări de protest și amenințări cu greve generale nu mi se pare ciudat faptul că , așa cum s-a lăudat actualul președinte al FSLI Prahova ieri în ședință, mai mulți directori de școli , numiți zilele acestea, sunt foști lideri de sindicat.
Domnul director Nicolae Ghencea nu suportă să vadă că alții au alte puncte de vedere. Stilul dânsului nu mi s-a părut deloc asertiv dar, ce să-i faci, una-I teoria, o găsiți aici Prof. Ing. Nicolae GHENCEA | e-ZIARUL VALENII,  și alta e practica !
Și-a ieșit ușor din fire și doar pentru că am spus :
„Numără precum Roberta ! ” iar pe colegii mei i-a pufnit  , cu neobrăzare a considerat domnul director , râsul.
Făcusem remarca respectivă pentru că nu știam câți suntem în sală și se vedea clar că numărătoarea se face aiurea.

ionut duta În mod normal ședința de sindicat trebuia să fie condusă  de către domnul Ionut Duta, care este noul presedinte al Sindicatului “Scoala Prahovei”cel care ieri mi-a reproșat că mi-am permis  să scriu pe blogul meu   părerile personale  despre mișcarea sindicală.

Ce nu pot înțelege, este cum, cu toate că în plină dictatură comunistă am putut să lipsesc de la ședințele de sindicat,   astăzi sunt obligată , deși nesindicalistă, să aud și să văd cum se încalcă procedurile.

Pentru că eu trăiesc aceste evenimente țin să afirm că mă uimește capacitatea doamnei Herta Muller, laureată a premiului Nobel, de a  înțelege ce se întâmplă în România atâta timp cât mulți români , care trăiesc încă în țară , nu pricep.

„  Scriitoarea Herta Muller, laureată a premiului Nobel și născută într-un sat din Banat, consideră că guvernarea USL din România este o „piesă cu pungași”, iar instituțiile importante sunt umplute cu „soldați de partid”.

„Este fără rușine ceea ce face la București așa-numitul regim social-democrat. De fapt, sunt rămășițele partidului comunist, care vrea să-i protejeze pe cleptocrații din rândurile sale. , Instituțiile importante sunt umplute cu „soldați de partid”, a declarat Herta Muller pentru Der Spiegel, potrivit EVZ.

Aceasta este de părere că liderilor USL nu le pasă de țară, ci își urmăresc doar propriul interes.

„Tentativa de manipulare a listelor electorale și amenințările la adresa judecătorilor de la Curtea Constituțională sunt doar vârful icebergului în această piesă cu pungași. Pe ăștia îi doare în cot de țară”, apreciază Herta Muller. ”

8 gânduri despre „Mișcarea sindicală compromisă total

  1. „Piticul“ a dezvăluit că la finalul campionatului se va lăsa de fotbal şi va reveni în „Ştefan cel Mare“. El va ocupa poziţia de scouter pe zona Bulgaria, Serbia şi Macedonia. La 35 de ani, Florentin Petre a decis să agaţe ghetele în cui după acest sezon. El va continua cariera de pilot de raliu şi, atunci când nu va avea etapă, va căuta jucători pentru roş-albi.

    Apreciază

  2. Ce are fotbalul cu…..” prefectura”?? Sau Piticul e un nume de cod si nu stim noi? Mai sigur, cineva are pitici pe creieri cand citeste articolul despre acest sindicat compromis al invatamantului prahovean……

    Apreciază

    1. Bună dimineața !
      Cel cu fotbalul cred că este un rătăcit dar, pentru că a avut curajul să se exprime, sunt zilnic sute de vizitatori care nu îndrăznesc, din respect am încercat să-i răspund.
      Cum liderul de sindicat era înalt , pe deasupra este profesor și nu fotbalist, nu cred că a fost un mesaj codificat.
      Cineva se va supăra mult mai rău decât anul trecut …poate astfel va înțelege că nu suntem o turmă de oi ci niște intelectuali.

      Apreciază

  3. În mod normal ședința de sindicat trebuia să fie condusă de către domnul Ionut Duta, care este noul presedinte al Sindicatului “Scoala Prahovei” cel care ieri mi-a reproșat că mi-am permis să scriu pe blogul meu părerile personale despre mișcarea sindicală.

    Apreciază

  4. Sindicatul de la liceu este independen si este afiliat la Sindicatul Scoala Prahovei.
    Dl Presedinte Duta nu avea dreptul sa conduca sedinta de alegerI. Deci a procedat corect cand nu s-a amestecat in problemele interne din sindicatul liceului.
    Felicitari d-lui Duta pentru atitudinea impartiala si echidistanta.
    Nu inteleg cum unii oamenii scriu niste aberatii, aduc acuze nefondate, inainte de a se documenta.

    Apreciază

    1. Bun și atunci cine conduce ședința de alegeri sindicale ? Reprezentantul patronatului , directorul în funcție ? Nici eu nu știu de ce unii fac afirmații aberante care sunt lipsite de orice noimă. Care este rolul unui sindicat ? Să sprijine patronatul sau pe membrii săi de sindicat ?
      Sunteți cumva una dintre persoanele, cu care s-a lăudat domnul Duță, care a ajuns în funcția de director de școală având ca trambulină sindicatul ?
      Nu mă mir de faptul că sindicatele susțin partide politice și, oameni ca și dvs., nu se revoltată .

      Apreciază

Lasă un răspuns

