Aceștia sunt români ? Români ortodocși ?


Bunica mea, femeie simplă de la țară, fără a fi bigotă, nici la biserică nu-mi amintesc să fi mers vreodată, îmi spunea că sunt momente în viață în care oamenii uită de dușmănii și alte resentimente și se poartă cuvincios.
Când se căsătoreau vecinii noștri, nu ne erau neapărat prieteni toți pentru că în zeci de ani de conviețuire împreună erau inerente unele certuri, chiar dacă nu mergeam la ceremonia civilă sau religioasă, aveam grijă să le facem tradiționalele urări.
Când murea un vecin de-al nostru, cu toții, mergeam să prezentăm condoleanțe cu lumânări și flori în mână.
Ce pot să cred despre manifestările de ieri, ale celor strânși în stradă ca să manifeste împotriva președintelui ales Traian Băsescu, în fața unei biserici ortodoxe ?

Din ce familii provin acești oameni ? Ce educație au primit ei ?
Când vor merge să se spovedească la preot vor regreta fapta lor și se vor căi de ea ?

Eu, una , ieri mi-am amintit de emoțiile pe care le-a avut tatăl meu la nunta mea. Curios, abia ieri am realizat că dânsul a fost mult mai emoționat decât mama.  

Măcar pentru acest fapt, mi-a reamintit de propria nuntă,  sunt bucuroasă de faptul că s-a măritat Eba.

Cu toate că nu o cunosc și nu cred că o voi întâlni vreodată, îi doresc să aibă parte, ca oricărei tinere ce se căsătorește din dragoste,  de multă fericire !

Casă de piatră !

10 gânduri despre „Aceștia sunt români ? Români ortodocși ?

  1. Doamnă, credeţi că cei care au huiduit sau ce naiba au mai făcut p-acolo au făcut-o dezinteresaţi ❓ Sigur în spatele lor se află un Felix, un Căcăcău şi de ce nu cei care au dosare dintre politicieni ! Acolo nu vorbim de conştiinţă ci de manipulare cu interes ❗

    Apreciază

  2. Draga Carmen,
    Astia nu numai ca nu sunt romani si ortodocsi, astia nu sunt oameni.
    Ma intrebam ieri daca pe solda primita pentru oroarea aceea de ieri au cumparat bomboane propriilor nepoti .
    M-am cutremurat de inversunarea starnita de abjectii aia intre postacii rosii.

    Apreciază

  3. Dragă Carmen, aceşti nemernici nu mai merită nervii noştri.
    Abjecţia lor a întrecut orice închipuire.
    Chiar dacă sunt români şi se declară ortodocşi, nu-s decît nişte atei proveniţi din învăţăturile marxismului.
    Mie, chiar îmi este milă de ei.

    Apreciază

  4. Ola,draga mea, azi reuși și eu sa văd de la nunta lui Eba. Ce sa-ti spun, s-au purtat ca niste oameni normali. alaiul nuntii, restul sint ultimele jeguri ale societatii, cred ca au fost platiti de ponta sa-si acopere nasoala lui, si sa stii ca am ajuns la concluzia că majoritatea romanilor ceace fac, inclusiv, maninca cacat prin piata universitatii,o fac din interes. sint foarte putini care sa o faca din frica sau convingere.
    si eu ii dorec Elenei o viata fericita si plina de dragoste,iar iubitului nostru Base la cit de curind nepoti !
    sa fie motivat sa lupte ptr tara si cind o fi pensionar,pupici

    Apreciază

    1. Ola! Eu când fac treabă prin casă, ca și în restul timpului, las televizorul„ să meargă ”.
      Am văzut pe sărite ce spuneau cei de la România TV. Un post de televiziune ordinar, de ultimă speță care face „ victime ” printre telespectatori.
      Mii de pupici, plec la școală.

      Apreciază

Lasă un răspuns

