Domnule Blaga, n-ai priceput nimic !

Când scriam pe 17 iunie :

I Să vă fie clar, nu-l vreau pe VASILE BLAGA președinte

„ Nu mă întrebă nimeni, o știu bine , dar cu toate astea vă spun că nu-l vreau pe Blaga președinte.
Dacă totuși o să fie votat, de către voi cei care veți merge la Congres, voi înțelege fără vreo urmă de îndoială că toți PSD-iștii veniți în PDL au rămas cu sufletul la partidul mamă.
Voi înțelege, ce cred de altfel de mult, că voi v-ați opus tot timpul reformelor statului de drept.
Voi înțelege, ce cred de altfel de mult , că voi vreți restaurarea acelor vremi când furați fără teama de a fi arestați.
Puteți să-l alegeți pe Vasile Blaga președinte, la fel cum ați făcut când l-ați dat jos pe MRU, puteți face orice, dar să nu veniți apoi la mine să-mi cereți votul.
N-am să vi-l dau indiferent ce minciuni îmi veți spune .”


Sau pe 18 iunie :

„N-am nicio șansă să ajung la congresul pedeliștilor, cu toate că m-am înscris în partid în chiar ziua în care a fost suspendat președintele Traian Băsescu, pentru că nici până în ziua de azi nu mi s-a eliberat un carnet de partid. Nu mor eu din cauza asta dar nici nu am dreptul să mă exprim într-un cadru organizat chiar dacă sunt conștientă de faptul că , dacă ești mic și nu ai putere financiară astfel se întâmplă, oricum nu m-ar fi luat nimeni în seamă.
De altfel, nu pot să-mi explic de ce aproape toată organizația PDL Vălenii de Munte este formată din foști membrii activi ai PSD-ului și, culmea, toți au carnet de membru.
Dar să revin la ce mă interesează.
Se va afla până la urmă cine cu cine a votat și cine pe cine a susținut.
Sunt hotărâtă, nu jur pentru că se spune de către oamenii Bisericii că nu este bine, promit deci ca în toamnă să nu votez cu PDL-iștii, indiferent de consecințe, dacă-l votează pe Vasile Blaga președinte. ”

Pe 6 iulie Traian Băsescu era suspendat iar acum domnul președinte Vasile Blaga spune :

„Traian Băsescu nu are competența să schimbe un Guvern. Dacă Ponta dă greș, poporul trebuie să-l schimbe. Eu personal nu l-aș sfătui pe Traian Băsescu sa îi ceara demisia lui Victor Ponta.”

”Cred că Traian Băsescu se va schimba. Lecția referendumului, situația României ca țară marginalizată cred că va determina această schimbare.”
”Cred ca ar fi o mare prostie sa urmeze o vînătoare a liderilor USL, așa cum a spus Monica Macovei”

Domnule Blaga, n-ai priceput nimic ! Nu pe dumneavoastră v-am urmat la mitinguri prin piețe , nu pe dvs. v-am susținut ci pe Traian Băsescu așa cum este el luptându-se cu hidra comunisto-securistă care vrea să pună mâna pe justiție.

Pe dvs. vă suspectăm de o viitoare trădare precum cea a lui Frunzăverde !

Publicat în Fără categorie

24 de gânduri despre „Domnule Blaga, n-ai priceput nimic !

  1. Ponta trebuie exclus din PSD…usl e o prostie.Trebuie sa se rupa.Crin Antonescu a tradat Romania,cand a promulgat legea referendumului cu cvorum.Dar cvorumul a fost impus de grupul Bilderberg.

    Apreciază

      1. A luat de bun ce a zis Curtea si face ce ii cer Barroso,Merkel,SHULZ,etc.Decizia curtii nu este executorie.
        A tradat pentru o functie.E premier corupt.

        Apreciază

    1. Când eu mă plângeam, pe blog e drept, că toate instituțiile sunt după algoritm politic, ce -mi răspundeați ?
      Erau liberalii la putere, dețineau majoritatea cu ungurii și pesediștii în toate instituțiile statului, și atunci vă convenea.
      Vorba lu’ Trăienică : Nu-i frumos , domnule Balbeck ! Nu-i frumos !

      Apreciază

      1. Nu a respectat Boc nici sentinta definitiva si irevocabila data de iccj…..cel mai mare mitoman al Romaniei.
        Mai asteptati banutii aia?hahaha,in 2016…..

        Apreciază

Lasă un răspuns

