Politeía

Aveti un fragment din postarile lui @Cetatean despre Mona Pivniceru. Puteti citi integral postarile pe blog, printr-o cautare foarte simpla. Mentionati numai numele subiectului cautat. 🙂 

***

Mona Pivniceru nu este o femeie saraca – cel putin nu la capitolul bani. In 2007, conform declaratiei de avere, Mona Pivniceru avea « un salariu anual de peste 166.000 lei [1,6 miliarde lei vechi  – n.autorului]  numai de la Curtea de Apel şi de la Tribunalul Iaşi, başca 57.860 lei de la Facultatea de Drept din aceeaşi localitate. Asta înseamnă exact 186,55 milioane lei vechi lunar ». SURSA: Dan Badea.

In 2008, tot conform declaratiei de avere, « salariul judecătoarei  a scăzut la 1,33 miliarde lei (la care s-au mai adăugat, din alte prestări, vreo 200 de milioane lei) ». SURSA  (tot Dan Badea)

Vezi articol original 2.290 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

14 gânduri despre „

      1. Oricum nu veti fi iubita…in sensul asta o zic.Totul vă va fi ostil acolo.Dar daca merita sa ramana repetent,asta e.
        SI directorul ala cred ca e om politic.Va poate sicana.

        Apreciază

      2. Categoric.
        Dar oamenii care le fac jocul sunt folosiți după care sunt aruncați la „gunoi”.
        Iubirea, dacă ați știi pe câți am ajutat , câte declarații de loialitate și iubire din partea lor , iar atunci când nu mai aveau ce câștiga de pe urma mea, nu doar mi-au întors spatele, cum au încercat să mă lovească.
        Natura umană….

        Apreciază

  1. Ce mi-a placut farza aia….un profesor mi-a pus 1(unu),pentru ca am soptit.Dar profesorul prost a facut 1 ca pe 7 si a scris in paranteza sopte,de la sopteste, si a venit un profesor nou.A trecut din caiet in catalog nota sapte.Nu mai puteam de ras.Dar nu ma uitam la el.M-a felicitat pentru sapte.

    Apreciază

Lasă un răspuns

