CRISTIAN BOTEZ. Reporter Special

Autor: Cristian Botez

Fotografii: Cristian Botez

După fotografiile pe care le-am făcut ieri în  Piaţa Universităţii, publicate, ieri pe Facebook, pe pagina mea, am fost critcat şi acuzat, de unii prieteni, de subiectivism şi… prea multă ironie faţă de cei fotografiaţi, protestari –simpatizanţi USL şi adversari ai lui Traian Băsescu.

Cu ceva mai mult obiectivism, am descins ieri seara, 22 August, în jurul orei 21.00, în acelaşi loc, înarmat cu acelaşi Nikon D90, prieten de care nu mă despart niciodată. Iată ce am consemnat.

Bulevardul, aşa cum deja ştie toată lumea, era deja ocupat de mulţime (e vorba de Blvd. Nicolae Bălcescu! Nu „Magheru”,cum am văzut  pe la teveuri!!!). În jur de 300 de oameni, în stradă,  şi alte câteva zeci, pe margine, de-o parte şi de-a alta a bulevardului. Aceleaşi personaje pitoreşti, care populează şi animă, de câteva luni, spaţiul din faţa Teatrului Naţional, plus alte câteva zeci de…

Vezi articol original 263 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „

Lasă un răspuns

