DeCe Niuz

Soc in lumea social-democrata ! Dupa tentativa lui Adrian Nastase, o noua incercare de sinucidere a avut azi loc. Dupa ce a aflat decizia Curtii Constitutionale, de invalidare a referendumului, fruntasul PSD si USL Dan Sova a vrut sa-si puna capat zilelor ! Retras in camera sa, intr-o stare avansata de depresie, Dan Sova a cumpatat foarte putin la gestul extrem. Singura sa preocupare a fost doar unealta cu care sa-si duca la capat fapta.

Pana la urma s-a hotarat sa foloseasca o drujba electrica. Ideea era ca dintr-o miscare sa-si reteze gatul ! Nu a reusit decat pe jumatate, din cauza miscarilor necontrolate stecherul a iesit din priza oprindu-i drumul spre eternitate. In stare de inconstienta, Dan Sova s-a prabusit intr-o balta de sange zvarcolindu-se. Alertati de zgomotele ciudate, parintii au intrat in camera. Privelistea fiului cu mainile la gatul din care tasnea sange, a corpului tavalit pe parchetul…

Vezi articol original 68 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

17 gânduri despre „

  1. Politicienii se pot astfel, clasifica, precum cuirasatele, portavioanele sau submarinelke nucleare, dupa numele primului vas construit. Asa ca-l putem incadra pe Dan Sova, in „Clasa Adrian Nastase”. 🙂

    Apreciază

    1. Toți ? Care ?
      Vedeți ce bună sunt eu? Simt mare tristețe în vorbele dvs. De ce nu-mi spuneți clar că ați pierdut o afacere din cauza CCR și vă las să plângeți pe umărul meu.

      Știți ce mi-a spus Horia Toma ? „Nu vorbesc cu PDL-iști.”
      „Eu sunt PDL-istă ”. N-am carnet de partid dar dacă-i spuneam că sunt băsistă cred că ar fi făcut o criză și nu voiam.
      Va schimba pe capete directori și nu cred că în baza unor criterii profesionale.

      Apreciază

  2. Eu nu sustin pe nimeni,niciun parid?Dvs?hahaha
    Am auzit ceva groaznic,hahahaha,ca basescu mai ramane in garaj,ca nu e cvorum in parlament.hahahahahahahahahahaha

    Apreciază

    1. Hahaha! Nu e nevoie de cvorum. E o formalitate.
      Eu l-am votat pe președintele Traian Băsescu și cum nu sunt convinsă că ar fi vrut măcar să încalce Constituția României îl vreau acolo până în anul 2014. Bănuiesc că la următoarele alegeri câștigă Sorin Oprescu cu toate că-l plac pe MRU.

      Apreciază

  3. Ma duc in mai multe tari din America de Sud.Raducu nu prea are timp de Brazilia,il intreaba procurorii cum le-a cunoscut pe manechine.Probabil ca sunt invidiosi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

