CRISTI DANILEŢ - judecător

Azi am fost criticat în anumite  redacţii şi pe unele site-uri cum că acum câteva zile aş fi ameninţat cu închisoarea cetăţenii, jurnaliştii şi politicienii.

Incep prin a-mi cere scuze pentru această dezinformare practicată cu ştiinţă de respectivii. Eu doar i-am înştiinţat pe cei care încalcă legea comiţând sau instigând la anumite fapte că acestea pot constitui infracţiuni. Aşadar, recidivez: cei care înjură sau ameninţă magistraţii riscă închisoarea; cei care depun mărturie mincinosă riscă închisoarea. Păcat că o anumită parte a presei nu e deloc obiectivă: dacă ar fi fost, ar fi preluat şi postarea prin care înştiinţam că magistraţii care încalcă legea riscă închisoarea şi eliminarea din magistratură. Asta ca să arat că măcar eu sunt obiectiv, indiferent cât ar insinua unii altfel.

Văd că RTV şi Mircea Badea (nu mă întrebaţi cine e, de curând am aflat de el şi cică e cititor loial al blogului meu) au…

Vezi articol original 513 cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

14 gânduri despre „

  1. La cei 64 de ani ai mei eu nu inteleg de ce nu sunt lasati judecatorii si procurori sa-si faca meseria si mereu exista cate un destept care critica si se baga in viata personala a lor. Atunci cand este vorba de lucruri necurate, cam ce face stimabila doamna Mona Pivniceru, ce urca in masina fiului lui Adrian Nastase si isi permite se ne minta, in fata, ca nu stia cine era le volan ( Dar cand a vazut cine conduce de ce nu s-a dat jos imediat din masina ? Ne crede domnia sa pe toti cretinl ? Isi inchipuie ca toti ne uitam la Murdaria 3 ? ), atunci da, merita luata o opinie, dar numai atat, fara mitinguri de protest la CCR sau CSM, ale unor oameni pusi cu intentia de-a destabiliza situatia politica si economica a tarii. Tineti minte, judecatorii si procurorii sunt si ei, totusi oameni !

    Apreciază

  2. Sa zicem ca am 89 ani si niste procurori,intra in curtea mea,fara mandat sa ma audieze la 6 dimineata….dar sa-i lasam pe procurori sa-si faca meseria….eventual sa scoale toata familia sa dea declaratii.

    Apreciază

    1. Si care este problema ? Un om cinstit nu se teme de nimeni, poate numai de motanul Felix care sta in umbra la tot acest circ ! Dar, daca ai ochelari de cal si nu poti discerne adevarul de minciuna, poti crede ca chiar dumneavoastra sunteti vinovat de moartea lui J.F Kennedy.

      Apreciază

      1. Stimabile, cu nume antic, din Liban, mai putina intoleranta nu ti-ar strica ! Din cauza intelerantei unora ca dumneavoastra s-a distrus multe civilizatii si ars pe rug Giordano Bruno ! Pentru cunostiinta dumneavoastra : In momentul care esti chemat, de procurori sa dai unele declarati LEGEA TE OBLIGA sa faci acest lucru. Acesti procurori fac anchete in urma sutelor de sesizari de fraudare a alegerilor pe care oamenii USL-ului in dorinta acerba de-al demite, cu orice pret , inclusiv prin incalcarea tuturor legilor, se fac ca le uita. Rusinos acest comportament, dar ce poti sa te astepti de la cei care-l considera pe politrucul Mircea Dogaru un erou !

        Apreciază

Lasă un răspuns

