Am făcut-o și pe asta !

Catre,
Curtea Constitutionala a Romaniei,
In atentia:
Domnului Augustin Zegrean, Presedinte
Doamnei Aspazia Cojocaru, Judecator
Domnului Acsinte Gaspar, Judecator
Domnului Petre Lazaroiu, Judecator
Domnului Mircea Stefan Minea, Judecator
Doamnei Iulia Antoanella Motoc, Judecator
Domnului Ion Predescu, Judecator
Domnului Puskas Valentin Zoltan, judecator
Domnului Tudorel Toader, Judecator
In conformitate cu Legea nr. 3/2000 – Lege privind organizare si desfasurarea Referendumului, Capitolul 4, Art. 17.alin. (1) operatiunile pentru desfasurarea referendumului au loc in circumscriptiile electorale si la sectiile de votare, pe baza copiilor de pe listele electorale permanente, a listelor electorale speciale si a celorlalte liste electorale prevazute de lege. In conformitatea cu art. 17 alin. (2) din aceiasi lege “Reactualizarea listelor electorale permanente se face de catre primari, potrivit prevederilor Legii nr. 68/1992, respectiv ale Legii nr. 70/1991, republicata, cu modificarile ulterioare, in termen de cel mult 5 zile de la data stabilirii zilei referendumului.”
Avand in vedere cele sus-mentionate, si tinand cont de Hotararea BEC nr. 34 privind interpretarea dispozițiilor art.17, art.18, art.31 alin.(3) și art.62 din Legea nr.3/2000 privind organizarea și desfășurarea referendumului, cu modificările și completările ulterioare (http://www.becreferendum2012.ro/DOCUMENTE%20BEC/Hotarari/Hot%20nr.34.pdf ), in cazul referendumului national pentru demiterea Presedintelui Romaniei sunt aplicabile prevederile Titlului I al Legii nr. 35/2008 . Aceste prevederi stipuleaza in cadrul Art. 5, alin. (4) faptul ca “Numărul locuitorilor care se ia în calcul este cel rezultat în urma ultimului recensământ al populaţiei, publicat de Institutul Naţional de Statistică, repartizat pe localităţi, corespunzător structurii teritorial-administrative în vigoare.”
Mai mult in conformitate cu Titlul I, Art. 8 alin (2) din Legea 35/2008 ” “Cetăţenii români cu drept de vot, cu domiciliul sau reşedinţa în străinătate, îşi exercită dreptul de vot la una dintre secţiile de votare din acea ţară în care îşi au domiciliul sau reşedinţa, în condiţiile prezentului titlu”.
In consecinta, tinand cont de actele normaticve susmentionate, Biroul Electoral Central a publicat urmatoarele documente:
– In data de 10.07.2012: Situatia privind numarul de alegatori inscrisi in listele electorale permanente si posesori de carte de identitate la data de 9.07.2012. numarul de alegatori inscrisi in listele electorale permanente la data de 9.07.2012 fiind de 18.308.612. (http://www.becreferendum2012.ro/DOCUMENTE%20BEC/Situatie.pdf   )
– In data de 1.08.2012 a fost publicat Rezultatul referendumului national din data de 29 iulie 2012 pentru Demiterea Presedintelui Romaniei (http://www.becreferendum2012.ro/DOCUMENTE%20BEC/Rezultate/comunicat%20rezultate%20finale.pdf   ), document oficial in care se specificau urmatoarele aspecte:
o numarul persoanelor inscrise in lista pentru referendum: 18.292.464
o numarul participantilor: 8.459.053 reprezentand 46,24%
Toate masurile si tentativele incercate de uninea Social Liberala de a actualiza listele dupa incheierea Referendumului National pentru demiterea Presedintelui Romaniei, de a organiza un mini-recensamant, de a exclude de pe listele permanente persoanele stabilite in strainatate, precum si toate incercarile de a influenta Curtea Constitutionala criticate pe plan international si evidentiate in special de Preşedintele Comisiei de la Veneţia Gianni Buquicchio care “a avertizat astăzi că presiunile acuzate de Curtea Constituţională în mod repetat sunt grave, inadmisibile şi a cerut politicienilor români să se abţină de la orice fel de astfel de acţiuni” nu fac decat sa incurajeze destabilizarea tarii si stagnarea dezvoltarii economice.
Toata actiunea Curtii Constitutionale de tergiversare a hotaririi privind invalidarea Referendumului National pentru demiterea Presedintelui Romaniei nu isi are rostul in situatia in care exista o baza legala invocata si utilizata de Biroul electoral Central si cifre clare valabile la momentul desfasurarii referendumului.
Intreaga tergiversare contribuie la instituirea unei stari de haos in Romania, alimentata de presa partinica a Uniunii Social Liberala. Nu este admisibil ca la nivelul Curtii Constitutionale sa se omita un paragraf al unei Decizii ale Curtii Constitutionale transmise la Monitorul Oficial.
Pentru a evita intrarea Romaniei in haos, pentru a opri evolutia negativa a leului si cresterea preturilor in aproape toate domeniile economiei, pentru a continua implementarea reformelor incepute in perioada ultimilor ani, stimati Domni si Doamne judecatoare, va solicitam convocarea unei sedinte de urgenta si declararea invalidarii referendumului, in conformitate cu toate datele certe existente, dand dovada ca si pana acum de impartialitate partinica, permitand Presedintelui Traian Basescu sa-si reia locul de drept si urmand prevederile din capitolul 7 din „Codul de bune practici în materie de referendum” Comisia de la Veneția, care se refera la faptul ca cei care nu votează la un astfel de referendum sunt asimilați unui vot negativ.
Cu consideratie,
Amza Carmen
11.08. 2012

 

PS Dati copy-paste si trimiteti la ccr@ccr.ro

Anunțuri

2 gânduri despre „Am făcut-o și pe asta !

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s