BARICADA

Baricada pentru Academia Caţavencu

În perspectiva câştigării alegerilor parlamentare din această toamnă, Guvernul pregăteşte lansarea unei serii de bancnote care să lanseze în piaţă noul etalon naţional în materie de monedă. Acesta se va numi USLeul şi îşi propune să fie o reprezentare economică concretă a creşterii nivelului de trai al poporului după preluarea guvernării de către Cabinetul Ponta. Bancnotele  vor purta efigia unor mari personalităţi politice contemporane, Victor Ponta, Crin Antonescu, Dan Voiculescu şi Ion Iliescu, alocarea figurilor pe noile cupiuri emise de BNR urmând să consoneze valoarea bancnotelor cu gradul de implicare al fiecăruia dintre politicienii amintiţi în reforma statală accelerată din această vară.  În ceea ce priveşte cursul de schimb, noua monedă va pleca, pentru început, în luna noiembrie, de la o valoare actualizată de 8 USLei per Euro. Specialiştii social liberali apreciază, totuşi, că o atare cotaţie va fi de prea mică importanţă în plan internaţional…

Vezi articol original 18 cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

8 gânduri despre „

  1. hahahaha…..nu avm nevoie de uslei….
    @ Pe Voineagu de la Statistica l-am avut profesor la facultate.Era sa il iau la bataie.Copiasem bine,dar nu m-am oprit.Trebuia sa ma opresc.Baiatul din fatza mea a plecat.Era paravanul meu.Dupa aia se vedea tot.Asistentul era langa profesor,la catedra.Asistentul isi arunca privirea spre mine si ma vede.Ii spune profesorului.Ala s-a ridicat de la catedra si a venit glont la mine.Mi-a vazut buzunarelele,din camasa de marimea copiutelor.M-a luat de guler si a inceput sa ma scuture.I-am apucat mana si i-am dus-o la spate.I-am zis ca daca nu se potoleste,il iau la bataie.Ma apucase de guler si m-a zgaltait.Spera sa imi pice copiutele.Am picat examenul,dar a doua oara l-am facut.
    Asta e Voineagu….cel anchetat.
    – Nenorocitule,ma copiezi pe mine?Nota 1…..”
    -Si ce daca?
    Parca si acum ii aud vocea,dupa vreo 15 ani.E schimbat,a chelit.Parca nu mai e ala vanjos.Doar el m-a prins…de fapt asistentul lui.Am avut ghinion.
    Alta data o asistenta….imi venea sa o trag in toaleta la barbati sau la femei…arata bine.
    -Ma,tu copiezi.
    Asta vrea penis….ma gandeam eu.
    -Ma scarpin.E tensiune mare.
    Profesorul m-a crezut.Nu am mai copiat.Am luat cat aveam nevoie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

