Deca(b)logul Muschetarilor

Între băsism şi băşină
 
Doamnelor şi domnilor muschetari, nefiind noi chiar o adunare evlavioasă şi simandicoasă a nu ştiu cărei Academii rigide, adunarea noastră numindu-se, fără mari pretenţii, blogul muschetarilor, deci a unor oameni obişnuiţi cu o viaţa cazonă, fără pretenţii de adâncimi filozofice, unde fasolea la cazan, băutura şi vorba de duh stau bine împreună, am să las deoparte falsele pudori şi am să vă spun sincer dilema mea: mă întreb de dimineaţă ce miroase mai urât , băsismul sau băşina?
 
Iată o întrebare filosofică şi, dintr-un anume unghi, aproape existenţială. Cu această întrebare retorică bănuiesc că am cucerit  inimile useliştilor care se pregătesc deja să dea like pe articol şi să-mi spună, a câta oară!, că sunt genial…
Să vedem mai întâi ce este băsismul pentru a putea decela (observaţi termenul?…cultură tată! ăsta la asediul de la La Rochelle l-am învăţat) mirosurile specifice. Căutăm în DEX…

Vezi articol original 751 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

