Politeía

Redactat de @MRU

Am primit articolul de mai jos de la dl Mihai Razvan Ungureanu cu rugamintea de a-l posta. O facem cu placere si onoare. Dl Ungureanu ne-a asigurat ca citeste blogul Politeia si comentariile postate de comentatorii nostri si de toti cei care sunt membrii acestei comunitati. Ii multumim si  ii promitem tot sprijinul. Speram ca dl Ungureanu va continua sa contribuie la continutul blogului. Toate blogurile prietene sunt invitate sa preia acest mesaj. Theophyle si Demeter.

Vezi articol original 542 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

26 de gânduri despre „

  1. Ignoranţa îşi spune cuvîntul: agenţii secreţi nu sînt militari, chiar dacă structura serviciilor secrete este organizată pe principii de subordonare militară.
    Nu se mai foloseşte sintagma „spion” de multă vreme dar, asta E!
    Dacă A3, veritabilă coloană a V-a, a spus despre MRU că este spion, a prins în mintea celor care habar nu au ce importanţă au serviciile de informaţii pentru un stat.
    Şi pentru o informare minimală: MRU este un istoric de mare anvergură, recunoscut ca atare în comunitatea academică internaţională.
    Faptul că a ocupat funcţia de şef al SIE îl onorează şi merită respectat ca atare.
    Problema este că MRU, le dă frisoane celor care speră ca acest om de mare valoare, să nu fie în viitorul apropiat, un competitor eficace, în lupta pentru funcţia de preşedinte al României.
    Problema mult mai acută pe care o au puciştii, este ca nu cumva mişcarea care tocmai se naşte la iniţiativa lui MRU, să fie o contrapondere devastatoare la alternativa usl.

    Apreciază

    1. Tibi, o cunoștință de-a mea îmi explica aseară cum înainte de anul 2003 nu se puneau ghilimele.
      Cu toate că o cunoșteam din anul 2008, am întrebat-o pentru prima oară dacă este absolventa unei facultăți. Firește nu era.
      În anul 1980, când mi-am dat examenul de licență, ghilimelele erau vechi de câteva sute de ani .
      Tu ai pretenții prea mari de la cei care se educă și se culturizează vizionând Antena 3.

      Apreciază

      1. Nu e vorba de ghilimele………in 2003 era suficient sa pui autorii la bibliografie.Acum trebuie si in subsolul paginii.
        Nici kovesi nu a plagiat.Asta cu plagiatul e tampenie.E doar batalie politica.Kovesi este colonel si om politic,doar a fost pusa acolo de un politician.
        Ce i-am facut lui tibi pe blog la mine.hahahahaha
        PS: Maine ma vad cu iubita…….

        Apreciază

      2. Mă bucur pentru întâlnirea de mâine. Vă urez petrecere frumoasă !
        Revenind la oile noastre , am absolvit în anul 1980 facultatea de matematică de la Universitatea din Craiova, nu Târgoviște sau te miri ce altă altă facultate dintr-o mansardă sau vreun demisol, și ghilimele se foloseau și atunci. Fostul meu profesor Valentin Boju, cel la care-am susținut examenul de licență, este profesor în Canada din anii ’90.
        Nu vreau să vă atac și de aceea nu vă cer să-mi spuneți unde ați absolvit și mai ales ce profesori îndrumători ați avut.
        Cunosc cât este prețul pieții la diplome.

        Apreciază

    2. Tot bateti apa in piua cu plagiatul lui Ponta…de ce nu ii dati omului o sansa…de ce nu va ganditi ca e posibil ca Ponta sa fi platit unui X sa ii elaboreze lucrarea. In aceasta situatie e clar ca nu Ponta ci X a plagiat. E doar o ipoteza, nu trebuie sa ma luati in serios. Dar metoda se practica, este inca una dintre tarele sistemului universitar actual, cumpararea lucrarilor / proiectelor de semestru / an / licenta / masterat / doctorat, etc. Asa mai fac un ban si cei care intr-adevar au invatat.

      Apreciază

      1. Cine vă contrazice ?
        Chiar azi am scris pe undeva, la altcineva pe blog, același lucru.
        Ideea este că, și șefii mei, inspectori generali școlari, au procedat la fel, pentru doctorat se primea în plus 15% la salariu, până să taie acest spor Boc, și mai avea importanță și la obținerea unei funcții.
        Oare cine este X-ul care a uitat să pună ghilimelele ?
        Oare cine este Y-ul care care l-a turnat pe Ponta ?
        Oare X=Y ?

        Apreciază

  2. Am scris unde mi-am luat licenta.Facultatea am facut-o in Bucuresti,la particulara.Faceam naveta.Nu era acreditata si am luat licenta in Craiova,Au picat 100 insi la licenta.Am avut norocul s-o iau din prima.
    Am avut-o profesoara pe josefina Morosanu,pe Zaman Ghoerghe(fost consilier prezidential,pe Popeanga(mare la Curtea de Conturi),Un oarecare Pistol….si el mare,pe Voineagu(de la statistica).Am mai avut profesor un om care are firma de asigurari.Imi spunea ca trebuie sa ai cel putin 12 miliarde lei vechi ca sa iti faci firma de asigurari.Asta in urma cu 11-12 ani….

    Apreciază

    1. La Craiova se pică mai ceva ca la București. Mi-am dat definitivatul în învățământ la București pentru că Prahova aparținea de București și nu de Craiova dar după câți au picat la Buc. și câți la Craiova tot mai răi sunt oltenii !

      Apreciază

    1. Știați că profesorii de la UPG , la stat , sunt mari amatori de mită ?
      La noi, în Craiova, erau profesori care primeau dar nu știu dacă cereau ei sau doar li se dădea.
      Oliviu Gherman era profesor la fizică și mare amator de …ciubucuri.

      Apreciază

      1. Lectorul asta nu ia mita.Face pregatire si ii aduc whisky.
        Dar am dat mita o data unui porofesor….100 dolari.Mi-a pus 7.
        La UPG licenta costa 1000 euro.Am preferat sa o dau gratis la Craiova.

        Apreciază

    2. Unui profeosr din UPG i se zicea „bolovanul”.El statea la curte.Veneau studentii la el acasa cu bani si el zicea sa ii lase sub un bolovan.De acolo si porecla.

      Apreciază

    1. Un profesor m-a picat la un examen, îl chema Avramescu, după ce mi-a zărit inelul de aur pe deget.
      După aceea, îi văzusem privirea, mă duceam la examene fără inel .
      După anul 1990 l-am văzut în Alianța Civică. Nu se știe sigur cine-i curat și cine nu.

      Apreciază

  3. PS: Cine spune ca e usor,nu stie.Conduceam prin Bucuresti,bara la bara.Ma sculam la 4 dimineata si viteza.Am derapat pe gheata,era sa intru intr-un refugiu de pietoni.Am tras frana de mana,am facut intoarcere si m-am salvat.Stateam 8 ore la cursuri…nu a fost chiar atat usor.Nu era suficient sa te prezinti la examene.Se lua greu 5.Era un profesor in varsta la contabilitate.Avea peste 70 ani.Taia toate lucrarile….asa vroia el.Erau acolo experti contabili.Eu am luat examenul ala din a doua.Aproape de restanta….Noroc cu asistentul lui….acum e lector si inca suntem prieteni.Studentii ii aduc whisky si el imi aduce mie,pentru ca nu bea.

    Apreciază

    1. Facultăți și facultăți, nu pot să fac generalizări. E greu pentru cineva care și muncește și face o facultate. Recomandabil este ca totul să fie făcut la timpul potrivit.
      Cineva a terminat la Spiru Haret. E o bună profesoară de limba română dar nu sunt convinsă de faptul că este o adevărată intelectuală.
      Funcționar nu înseamnă intelectual.
      Și băiatul meu a avut coleg un inginer care a terminat Spiru Haret. Spunea mereu despre el că este capabil dar nu știu dacă avea rafinamentul dat de o școală bună.
      Eu sunt pentru promovarea elitelor și nu-mi place dictatura gloatelor.
      Îmi place mult MRU.

      Apreciază

Lasă un răspuns

