Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „

  1. Carmen, multumesc pt preluari!
    articolul de fata – marturisesc – mi-ar fi placut sa-l fi scris eu , pt ca nu sunt fan Basescu dar nici nu pot admite incalcarea legilor. Imi produce realmente tahicardie, o frica paroxistica, faptul cai un grup cu interese obscure poate sa faca ce vrea el cu statul de drept.

    Apreciază

    1. Cita, am stat mult pe gânduri înainte de a mă hotărî deoarece voiam să fie doar articole scrise de mine . Apoi, văzând că Tibi nu are acest orgoliu am făcut la fel ca și el.
      N-am fost niciodată un cetățean captiv unui om sau partid așa că, cu toate că m-am autonumit băsistă ca spirit de frondă, nici eu nu pot să susțin sus și tare că sunt băsistă până la moarte.
      Dacă vedeam că încalcă Constituția nu-l sprijineam.
      PS Dorm cu CR lângă cap ca s-o am la îndemână când se discută despre ea la tv.

      Apreciază

Lasă un răspuns

