Publicat în Fără categorie

23 de gânduri despre „

  1. Gresit!!! Daca ar fi picat Base…atunci da….se spargea USL…asa nu…Parerea mea este ca se va intari USL….exista opozitie…e ok asa..Putini din cei de la PDL vad asta acum..ma si mir ca nu-si dau seama..
    Probabil la parlamentare se vor trezi…

    Apreciază

    1. Marilisa, avem spioni și colo și colo. Sunt oameni care au capul pe umeri care, chiar dacă sunt USL-iști, nu mai acceptă nebunia asta. E posibil ca o perioadă de timp USL-ul să se întărească, nu te contrazic, dar la un moment dat se va sparge această alianță sau PSD-ul va înghiți PNL-ul.

      Apreciază

  2. Putin probabil sa inghita PSD pe cine ????????????PNL??????????????
    Imposibil!!!!
    Oameni cu capul pe umeri sunt si in PDL….care vor migra spre PNL…Cel putin acum cand Base se tine cu dintii de ciolan…..E culmea nesimtirii intoarcerea lui la Cotroceni….Logica mea e mai simpla…erau necesari 9 mil de romani sa se prezinte la vot…Pentru demitere 4,5 milioane…adica 50%…..S-au adunat 7,5 voturi pentru demitere….Atunci ce cauta Basescu la Cotroceni??? Ce e cu triumful PDL acum???????????Ce anume au castigat?…..Sper ca totusi CCR sa aiba capul pe umeri si sa invalideze rezultatul…..Altfel nu vad liniste in Romania in urmatoarea perioada….Sunt totusi aproape 8 milioane de oameni care ce se va intampla cu ei?????????Ce le va face PDL-ul??????? Va duce dupa gratii 8 milioane de oameni????????
    Nu am fost asa inversunata pe PDL-isti pana acum…Priveam mai detasat scena politica….Insa asimilirea votului nul ca si pozitiv din partea lui Basescu mi se pare INADMISIBIL !!!!!!
    Sper ca oamenii de buna crtedinat din PDL sa il paraseasca pe Basescu…sa ramana sa faca bors de unul singur la vila Dante!!!

    Apreciază

    1. Draga mea Marilisa, eu știu că tu ești o persoană cu foarte mult bun simț și de aceea sunt foarte curioasă să știu cum gândești tu personal. Adică să avem un schimb de idei la fel de civilizat ca de fiecare dată.
      Știu că nu ești postacă și tocmai de aceia își respect propriile idei la fel de mult ca și pe tine personal.

      De ce vrei după gratii , ce-ai făcut atât de grav? Chiar n-am înțeles ? Faptul că tu ai ales să votezi DA nu este o crimă dar, la fel ca și tine, nici eu nu am încălcat cu nimic legea pentru că n-am mers și n-am votat multiplu și nici cărțile de identitate ale nimănui nu le-am oprit .
      Vrei să-mi aduci un articol din CR pe care l-a încălcat președintele Traian Băsescu ?
      Vreau fapte și dovezi concrete și nu gânduri și sentimente.
      Poți ?

      Apreciază

      1. Ah, nu a incalcat legea cu nimik acum Basescu…nu pot sa afirm asa ceva …nu este cazul . Faptul ca judec emotional ce se intampla v-am spus mai demult. Nu sunt om politic, nu am citit prea mult in domeniu..si sincer nu am fost prea interesata. De vreun an urmaresc ce se intampla in Romania…opinia mea nu este politica ..juridica ..este UMANA.
        Asadar…nu mi se pare corect….pentru demitere erau necesare 4,5 mil voturi…s-au facut aproape 8 mil de voturi..si Basescu se intoarce la Cotroceni. Ce sistem legislativ functioneaza?Cine si cum poate inghiti asemenea anomalie? Probabil numai in Romania se pot intampla din astea.
        Si iarasi va intreb….daca nu a-ti fost la vot, din motivele dumneavoastra, vi se pare normal ca abtinerea dv sa fie asimilata ca si vot pozitiv de Basescu?
        Daca nu va doare acest furt al votului dv personal inseamna ca abtinerea se cheama boicotare de referendum…Cu scuzele de rigoare, nu vreau sa jignesc, va stimez, dar in acest punct nu va inteleg. V-a fost rusine cu faptul ca aveti o optiune? Da sau nu……e optiunea dv si trebuie respectata.
        cu stima
        Marilisa

        Apreciază

  3. @Draga mea Marilisa,
    Eu nu judec deloc emoțional.
    Trec absolut totul prin rațiunea mea pentru că, sunt și profă’ de mate’ , sunt mare amatoare de romane și filme polițiste dar sunt și pasionată de politică de când am văzut un film grecesc, deosebit de bun, numit „ Z ”.
    Nu sunt de acord cu toate măsurile luate sau propuse de președintele Traian Băsescu și de fiecare dată m-am exprimat.
    Am votat pentru 300 parlamentari dar pentru parlament cu 2 camere.
    Nu sunt orbită , ți-am mai scris, de nimeni.
    Am obiceiul să merg la fața locului și să văd cu ochii mei aproape tot ce este de văzut.
    1. Am fost la „Revoluție ” împreună cu soțul meu.
    2. Pe 11-12 ianuarie 1990 am stat o noapte întreagă la Televiziunea Română Liberă și am văzut cum se făceau manipulările.
    3.În 12 ianuarie am cerut audiență la Palatul Victoriei și mi-am asumat răspunderea pentru petiția pe care i-am adresat-o lui Iliescu. Din aceea zi nu am mai avut încredere în Iliescu pentru că este un mincinos.
    4. Am fost „ golan profesor de matematică ” în Piața Universității.
    5 Am mers și am văzut cu proprii mei ochi lovitura de stat dată de mineri în 13-14 iunie.
    6. Am fost la mitingul din noiembrie 1990 din București .
    Cel în urma căruia s-a născut Alianța Civică, organizație în care m-am înscris apoi.
    7 . În anul 1992 m-am înscris în PNȚ-CD.
    8. Am strâns sute de semnături pentru campania pentru alegerea lui Emil Constantinescu dar, în decembrie 1997, am criticat public în congresul AC atât guvernul Ciorbea cât și pe președintele Emil Constantinescu .
    Am fost înregistrată și dată pe post de către televiziunea publică.
    9. Am strâns 200 semnături , ca membru al PNL -ului în anul 2004 , pentru campanie.
    10. În anul 2007 , pentru prima oară, am început să-l apreciez pe Traian Băsescu după discuțiile private pe care le-am avut cu colegii mei de partid parlamentari PNL.
    11. În anul 2008 mi-am pierdut funcția de director de școală , cu contract de management în urma unui concurs , pentru că l-am susținut pe președintele Traian Băsescu. Vinovați, foștii mei colegi de partid PNL !

    Să-ți aduc argumente în plus ? Nu vreau să te plictisesc dar vreau să-ți spun că știu ce fac și știu despre ce este vorba.
    Președintele Traian Băsescu voia să plece. S-a săturat de toate minciunile și toate loviturile primite.
    Pe blogul Blogary s-a lansat ideea ca să boicotăm referendumul.
    Acest mesaj a fost preluat de către Politeia,Contributors și altele.
    Mi-a luat și mie o săptămână până am fost de acord.
    I s-a trimis o scrisoare din partea noastră președintelui ales.
    Traian Băsescu a fost ultimul care a acceptat această tactică și anume BOICOTUL.
    Eu, personal nu mă simt apărată decât de președintele Traian Băsescu.

    http://www.blogary.ro/2012/07/observatori-asociatia-blogary-citeva-povestiri/
    http://www.contributors.ro/editorial/ce-se-mai-poate-intampla-in-parlament-cu-referendumul

    Apreciază

    1. Carmen,
      încă o dată jos pălăria pentru puterea de a răspunde unor replici care pe mine mă lasă mut: „n-a încălcat legea da’ umflă-l!”

      Adică bă proştilor veniţi şi votaţi ce vă dictăm noi după ce vă manipulăm de ani de zile prin presa aservită lui vîntu şi lui felix, pentru că dictachiorul acesta chiar încurajează justiţia să lucreze, şi după năstase, avram, vîntu ş. a. a venit scadenţa şi pentru alţii, ca de exemplu chiar felix, artizanul acestei lovituri de stat anunţată chiar de el cu amănunte pe A3.
      Nu contează că toate cancelariile occidentale au protestat împotriva smavolniciilor comise de pucişti.
      Nu contează că în două luni de zile praful s-a ales de toată munca depusă pentru recredibilizarea României de la mineriada din 1999 şi pînă acum.
      Argumentul suprem este: n-a încălcat legea da trebuie să plece.
      Faptul că astfel de lovituri de stat parlamentare nu se petrec decît în america de sud – şase lovituri de sta în ultimul deceniu, nu contează.
      Faptul că nicăieri în lume, preşedintele ales nu este demis dacă scade în sondaje, nu contează.
      contează numai valul de emoţie negativă indus de presa ticăloşită în frunte cu trustul varanului.
      Deci n-a încălcat Constituţia da jos cu el!
      Stupefiantă atitudine.

      Apreciază

      1. @Tiberiu,
        Trăiesc de 32 ani printre dascăli și dă-mi voie să-ți spun că de puține ori am avut conversații ca acelea din Grădina de Hârtie, Politeia sau Copacul … și datorită valorii intelectuale stau ore în șir în fața calculatorului. Cu toate că simt efectiv radiația lui și că-mi face rău aceasta prefer să citesc comentarii făcute de oameni superiori mie.
        Marilisa este o persoană alsolut corectă și integră.
        Faptul că este romantică și puțin aeriană nu e un defect sau n-ar trebui să fie într-un stat de drept cu politicieni onorabili.
        Din păcate, în România nu prea există ( oameni ) politicieni onorabili care să prefere să spună un adevăr dur, precum președintele Traian Băsescu, ci , din contră , sunt politicieni care spun minciuni cu non-șalanță.
        Marilisa este o victimă a celor din jurul ei pe care ea îi creditează cu încredere.
        Eu, însămi , am fost o astfel de persoană și, cum am povestit în duzine, am fost manipulată în tinerețea mea.
        Datorită soțului meu m-am „ deșteptat ” și am înțeles despre ce este vorba în jurul meu.

        Apreciază

  4. Draga mea,
    Si eu te apreciez pentru data exacte si argumente cu care vii, insa eu am alta opinie.
    Nici mama nu a fost la vot. Nu ma cert cu ea pt asta. Poate doar mi-e mila ca mai sunt ca ea alte mii de romani care sunt indiferenti la politica si al caror vot este folosit acum sa se intoarca Basescu la Cotroceni. Rezultat- manipulare.
    Eu nu zic sa in alte tari presedintele e demis de valul de emotie negativa a populatiei. In alte tari civilizate presedintele a auzit de demisie de onoare. . Asa ceva insa, in agenda lui Basescu nu exista.
    El nici nu e validat de CCR si deja ameninta si asmute lumea la cearta.
    IMI IMAGINEZ CE URMEAZA!!!!!!!
    Ca idee, o data cu intoarcerea lui Base la Cotroceni eu imi revin la starea din urma cu un an. Voi schimba postul de tv cand voi vedea politicieni. Nu ii mai ascult pe nici unul. E pierdere de timp politica in Romania.

    Apreciază

    1. Marilisa,
      În altă țară civilizată unde politicienii își dau demisia de onoare :
      1. nu există prim miniștrii care au plagiat.
      ( Nu mai caut acum pe google numele fostului ministru al Germaniei și pe cel al președintelui Ungariei )
      2. nu sunt parlamentari cercetați penal sau condamnați definitiv care rămân în parlament
      ( europarlamentarii străini cercetați în aceeași cauză precum Adrian Severin și-au prezentat de mult demisiile, de onoare cum spui tu )
      3. nu sunt parlamentari care dețin locuințe în proprietate în București și cu toate astea primesc
      25 00 lei adică 25 milioane vechi lunar pentru ca să-și plătească chiria !
      4. nu există grupuri infracționale care să dorească subordonarea justiției

      5. în țările în care politicienii au onoare nu se aduc mase de manevră, plătite sau recompensate material, pentru a se menține la putere

      ( în anul 1990 au fost muncitoarele de la Apaca,nu repet ce strigau pentru că mi-e rușine, IMGB , aveau sloganul „ IMGB face ordine ! ”, minerii lui Miron Cozma ne plagiau pe noi cei din Piața Universității iar acum oamenii lui Mircea Dogaru cărora li s-a promis desființarea ANI, DNA, CCR, CNSAS , … dar, cel mai important, li se redă pensiile , nesimțite ” mari în jur de câteva zeci de milioane și, pentru că nu au decât puțin peste 50 ani , dreptul de a se angaja în același timp la stat ca bugetari.
      Tu Marilisa ești mai tânără decât mine și cred că, este posibil, nu primești ca salariu mai mult de 15 milioane.
      6. în țările în care politicienii au onoare nu se dau certificate de revoluționar contra mită.
      Aceștia primesc de 22 ani , cu toate că unii dintre ei nici nu au fost de față la „Revoluție” stând la tv, peste 20 milioane lunar, sunt scutiți de orice impozit și au primit și un hectar pomană.

      Dacă vrei îți mai scriu și alte detalii pe care nu le cunoști pentru că nu te-a interesat.

      PS Mama ta a înțeles că USL-ul nu merită să se deplaseze la vot.
      Ești o fericită. Mama mea, Dumnezeu s-o odihnească , era mai ușor de manipulat și l-a votat pe Iliescu în anul 1990 și anul 1996.

      Apreciază

  5. Pentru Tiberiu Orasanu,
    Va rog sa aveti mai mult respect pentru valul emotional al cetatenilor simpli.
    Aceste valuri emotionale au pus sau au luat coroana regilor de cand e lumea.
    Marilisa

    Apreciază

    1. Pentru Marilisa.
      Atîta vreme cît acest val emoţional este indus de o ceată de infractori unor cetăţeni care prin vot îmi influenţează viaţa, n-am nici-un pic de respect. Cel mult, o imensă lehamite.
      Mai ales că la argumente mi se răspunde cu lozinci.

      Apreciază

    2. Marilisa,
      Niciodată „valuri emotionale” n- au„ pus sau au luat coroana regilor ”!
      Complotiștii s-au folosit mereu de cei cu „valuri emotionale” pe care i-au manipulat.
      În decembrie 1989 și eu am fost una dintre persoanele manipulate.
      Nu mi-o voi ierta niciodată prostia din acele zile cu toate că soțul meu m-a atenționat.

      Apreciază

  6. Pentru Tiberiu, In primul rand nu am raspuns cu lozinci. A fost ce mi-a trecut prin gand pe moment, asta am scris. Daca e lozinca cu atat mai bine, o sa imi fac un partid politic. Inseamna ca pot fi un vector de opinie :)))))
    Acuma la modul serios, Antonescu a gresit acceptand varianta cvorumului, iar acum isi ia rasplata.
    Personal cred ca anticipatele erau varianta cea mai buna.
    Marilisa

    Apreciază

    1. Repet:
      Articolul din Constituţie încălcat de preşedinte este???
      În ce ţară preşedintele este suspendat după cum vor parlamentarii???
      Ce preşedinte ar mai putea înfrunta o clasă politică vădit coruptă dacă ar fi permanent ameninţat cu suspendarea în momentul în care scade în sondajele de opinie???
      Exemple undeva în lumea civilizată???
      Vor parlamentarii anticipate? Au vrut vreodată???
      Ce au făcut parlamentarii cu rezultatul referendumului la care electoratul a spus răspicat: o singură Cameră şi maxim 300 de aleşi???
      şamd dar, mă opresc aici. nu vreau să mă mai pricopsesc cu „lozinci”. 🙂

      Apreciază

    2. @Marilisa,
      Președintele Traian Băsescu le-a propus ca în schimbul schimbării Constituției, e vorba de referendumul din anul 2007 când am votat pentru 300 parlamentari, el să renunțe la cei 2 ani pe care-i mai are din mandat.
      Băsescu nu vrea să să stea legat de scaun dar este responsabil.
      Îmi pare rău că-ți spun, dar trebuie să faci și tu singură niște conexiuni logice.

      Apreciază

  7. Carmen
    Cred că ai dreptate. Noi avem privilegiul de a ne informa de la Teofil şi din toate sursele adiacente de infomaţie vehiculate acolo.
    Manipulatorii contează tocmai pe cei care se informează de la A3.
    Dar ştii ceva? Eu pur şi simplu am epuizat stocul de răbdare.
    Prea mulţi oameni de bună credinţă dar manipulaţi îmi hotărăsc mie, soarta.
    Cel puţin să le-o spun de la obraz.

    Apreciază

    1. Tibi, uiți că eu sunt plătită ca să ascult aberații la școală ?
      De 31 ani, văd că dacă le spui unora că porcul zboară ei cred.
      Mă refer la loaze.
      Câteodată îmi vine să-mi zmulg părul din cap câtă prostie există dar poporul trebuie gâdilat.
      Astfel au câștigat comuniștii puterea ! Și tot astfel au păstrat-o.

      Apreciază

Lasă un răspuns

