Furată, nu plagiată, special de la Tibi pentru Balbeck

Publicat în Fără categorie

6 gânduri despre „Furată, nu plagiată, special de la Tibi pentru Balbeck

      1. Ca n-am si eu ce face….imi pun navigatorul satelit si imi zice gagica pe unde sa ma duc,sa nu ma ratacesc in Bucurestiul ala.Dar e referendum,am treaba la firma,trebuie sa imi iau si banii,ca nu i-am luat de 3 zile.Sunt probleme…….nu am timp de Dante.
        PS: Dedicatia e buna,nu as refuza-o,daca mi-ar iesi in cale.

        Apreciază

Lasă un răspuns

