Publicat în Fără categorie

15 gânduri despre „

  1. Ola,prietena,trebuia scos mai demult de lw naftalina despre ce a facut urecgheatul asta,un putoi un obraznic care se vede ca este disperat sa stearga urmele mortilor,plus manariile facute in afacere cu masa aia de este mare atacerista,as cind am vazut-o la telv arata pwrca atunci ladasa sapa din mina in gradina,animale de prada care e reped sa maninc stirvurile din padure astea sint afacerile lor ,iar miine sa speram ca nu sint atitia spalati pe creier ca sa voteze .

    Apreciază

  2. Basescu a ajuns la Cotroceni cu peste 5 milioane de voturi.Ca sa fie demis trebuie sa fie 9.2 milioane?Unde s-a mai pomenit asa ceva?Doar in Romania bananiera.Dar nici usl-istii nu vor sta cu mainile in sân.

    Apreciază

  3. Apropo balbeck parlamentarul tau cu cate voturi poti sa il dai jos cand stii da e un jeg?Si a fost ales ca si Crin cu o mie de voturi.
    Eu nu l-am votat pe Basescu dar ce fac jigodiile astea intrece ori ce masura si apropo te laudai cu piscina daca astea reusesc iati adio chiar daca esti unul dintre ei va incepe nationalizarea.

    Apreciază

    1. Am votat cu basescu,in 2007,la referendum,am votat cu el,sa il sprijin.Nu mi s-a parut drept sa piarda puterea asa.Nu am votat cu usl,dar nici cu pdl.Asa ca nu sunt usl-ist.Dar ce a facut nemernicul asta de pirat,intrece orice masura.De acum incolo ma documentez cu cine votez.Nu trebuie sa fi fost comunist,utc-ist,securist,etc.

      Apreciază

    1. Acum nu este vorba de președintele Traian Băsescu ci de faptul că el reprezintă singura voce a opoziției.
      Dacă, prin absurd, ar vrea să candideze a treia oară eu aș vota NU.
      Acum lucrurile sunt mult mai grave și mai serioase decât în anul 2009.

      Apreciază

Lasă un răspuns

