Blogul lui Dumitru lui Nae

Dincolo de argumente de ordin emoțional (îmi place / nu-mi place etc.), dincolo de orice acuze (nedovedite deocamdată) aduse președintelui Băsescu, acțiunea de demitere nu poate fi justificată nici principial și nici legal.

Principial pentru că nu am văzut care sunt faptele grave de încălcare a constituției – doar clamarea acestora. Doar faptul că parlamentul a votat în susținerea acuzației nu validează o afirmație fără acoperire, pentru că nu au fost prezentate probe materiale, care să fie dincolo de orice tăgadă. Iar parlamentul României, oricât ar fi el de ”reprezentativ”, nu poate valida realitatea doar cu votul său, iar lucrul ăsta s-a mai demonstrat la referendumul din 2007, când românii le-au demonstrat parlamentarilor cât de străini sunt de opțiunile lor. Calitatea și ”reprezentativitatea” acestui parlament s-a văzut și la referendumul din 2009 când ”aleșii neamului” nu au respectat voința exprimată valabil de peste 50% dintre alegători, respingând ideea unui…

Vezi articol original 738 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

14 gânduri despre „

  1. E legal,dar toti sa se ia dupa Bleaga si sa nu se duca la referendum.hahaha
    Iliescu cel putin este cinstit,sta intr-un apartament de doua camere.Basescu vrea vila de 1500m2,cu teren de 5000 m2,cu iesire la lac,cu piscina,etc.Cum sa acceptam asa ceva?
    Un escroc,un infractor,facea si contrabanda cu alcool.huaaaaa,jos matrozul.

    Apreciază

      1. Este perfect legală.
        Este dreptul meu să votez sau nu, atîta vreme cît votul nu este obligatoriu ca în unele ţări. Iliescu sărac şi cinstit? Mulţi au nevoie de asistenţă specializată. Sau măcar de cîteva lecţii de logică.

        Apreciază

      2. @Tibi, criminalul ăsta care ar fi trebuit să fie judecat precum fostul presedinte iugoslav, Slobodan Milosevici la Tribunalului Penal International de la Haga. El a dat ordin să fie uciși proprii săi concetățeni !

        Apreciază

      1. Carmen
        Am preferat să mă uit la Turcescu cum l-a făcut praf şi pulbere pe dogaru cu acţiunile sale de destabilizare şi cum s-a demonstrat cu documente limpezi intenţia de lovitură de stat, lovitură aflată în plină desfăşurare.
        ps. eu nu mai răspund provocărilor lui balbeck. se tot repetă permanent încît m-am plictisit să citesc aceeaşi propoziţie de mii de ori. nu mai are rost să mă enervez pe un roboţel scurtcircuitat.

        Apreciază

Lasă un răspuns

