Năiță, văru’ mai sărac a lu’ Mădălin Voicu stă pe baricada referendumului

În fiecare orășel din România trăiesc, sub privirile îngăduitoare ale celorlalți cetățeni, cerșetori ce fac parte , de cele mai multe ori, din etnia rromă.
Năiță, posesor al unui certificat de handicap , își plimbă zilnic droaia de puradei dezbrăcați , că e soare că e ploaie, că e ger că e caniculă, apelând la sentimentul nostru de omenie.

Mărturisesc că am căzut și eu de multe ori pradă sentimentului de milă și, de dragul copiilor aceia subnutriți și golași, i-am dat bani lui Năiță.
Până-ntr-o zi în care, ducându-mă la Poștă, am văzut-o pe nevastă-sa cum ne blestema de mama focului pe noi, pe românii, cei care i-am furat alocația lui Năiță.

Nu știu la ce se referea, poate la faptul că alocațiile de handicap întârziaseră câteva zile, dar fiți siguri că nimeni nu ar fi avut curajul și neomenia de a lua bani de la el.
Năiță este un fumător înrăit și nici de la băutură nu cred că se abține pentru că de multe ori l-am văzut bidonul de bere așezat în cărucior lângă copilul ce era menit să ne trezească mila în acele clipe.
Cum cel mai bine se vinde carnea de la măcelăria de la parterul blocului meu, Năiță s-a așezat strategic, ca de fiecare dată când cerșește , lângă ușa magazinului.
Culmea, Năiță azi nu cere bani ca de obicei.
„Duceți-vă duminecă la vot și votați cu Băsescu ! ” repetă Năiță tot timpul.

2 gânduri despre „Năiță, văru’ mai sărac a lu’ Mădălin Voicu stă pe baricada referendumului

  1. Doamne cine a ajuns sa hotarasca soarta țării,vă dați seama cit de naivi si proști ii cred pe romani ?
    Măcar, leana ceauseasca parca ne-a facut viermi, handicapatii astia oare cum ne -or crede?
    Iar pe tartorele lor mădelin numai tv de cacat l-au facut intelectual,este si ăsta tot un ciorditor, o cioara ! Cind il văd cu câtă răutate camuflată vorbeste imi vine sa vomit. Ce mare om de stat a fost ta-su ?Lăutar, eu nu am nimica cu tiganii dar de ce oare din atitia tigani, care pe drepte au invatat, apare numai cioara asta la tv ? Întreb si eu asa, ca sint foarte multi tigani romanizati de calitate mult mai buna ca :maaaaa medeline maaa

    Apreciază

    1. Ola !
      Pe unde umbli ?
      Mă tot întrebam, ce faci și de ce nu dai un semn de viață ? În plin război mediatic , tu ce faci ?
      Mădălin Voicu are un caracter foarte urât ! Pănă și prietenii săi din copilăriei sunt oripilați de purtarea sa !

      Apreciază

Lasă un răspuns

