Ce vă spuneam mai zilele trecute ?

Autor:  Mircea Marian


Un document obţinut în exclusivitate de Evenimentul Zilei, semnat de Victor Ponta (PSD), Daniel Chiţoiu (PNL) şi Daniel Constantin (PC), arată că liderii USL sunt „de acord, în principiu” cu lista obiectivelor propuse de Consiliul Naţional al Societăţii Civile (CNSC), printre care şi desfiinţarea Curţii Constituţionale, ANI, DNA şi CNSAS. RĂMÂI PE EVZ pentru a afla mai multe detalii despre acest document.

Potrivit documentului CNSC, şi pe care Ponta l-a agreat, aceste instituţii sunt „instrumente politice” sau „structuri de poliţie politică de tip stalinist”. Un alt „obiectiv imediat” al CNSC şi USL este „anularea restricţiilor de tip poliţie politică şi lustraţiilor”. De asemenea, cele două părţi sunt de acord ca preşedintele României să poată fi suspendat de către cetăţeni, „printr-un milion de semnături”.

Acordul dintre USL şi acest consiliu al societăţii civile are şi o serie de prevederi economice şi sociale. Printre altele, ar urma să fie elaborat un nou Cod al muncii, guvernul va renunţa la disponibilizăristaţiunile de tratament ar urma să fie administrate de pensionari „deoarece ei le-au construit” sau renunţarea la privatizarea Tarom, Cuprumin şi CFR Marfă. Contractul cu Roşia Montana Gold Corporation ar urma să fie anulat.

Mai multe obiective se referă la revoluţionari – ale căror drepturi urmează să fie restabilite la nivelul stabilit în 2004. USL este de acord „în principiu” ca ofiţerul Alexandru Gheorghe, care a participat la mitingul din Piaţa Universităţii, la începutul anului 2012, să fie reactivat.

CNSC, reprezentat de către preşedintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate, colonelul Dogaru, anunţă, în acelaşi document, că doreşte „schimbarea regimului”, prin demisia preşedintelui României şi alegeri anticipate separate.

Acordul între USL şi CNSC a fost semnat la 13 iulie.

Citiţi mai mult: Document EXPLOZIV. DOVADA LOVITURII DE STAT: Ponta se angajează să desfiinţeze DNA şi Curtea Constituţională – Partide > EVZ.ro

http://www.evz.ro/detalii/stiri/usl-dovada-loviturii-de-stat-document-993683.html#ixzz21j74lIcc 
EVZ.ro 

19 gânduri despre „Ce vă spuneam mai zilele trecute ?

  1. Nu il urati pe Adrian Nastase?Eu am propus desfiintarea dna-ului.Se pare ca voi fi ascultat.Am legaturi stranse si cu oameni politici.Poate reuseste „lovitura de stat” inchipuita si sa se desfiinteze tot,mai putin ANI.

    Apreciază

      1. Ma ocup cu alte chestii.Evaziunea aduce si ea bani,dar nu cine stie ce.Exista lucruri foarte banoase,,chiar la granita dintre infractiune si legalitate.Acolo sunt banii.

        Apreciază

      1. Inainte de „era” Basescu doar am auzit de Curtea Constitutionala.Atat.Azi ii vad pe judecatorii aia aproape zi de zi la tv.
        Cat despre mafioti,aia sunt morti in mare parte.
        mafia= muerte a Francia Italia Alemagna….

        Apreciază

      1. Nu am dreptul să vreau ca cineva,oricine ar fi,să meargă sau să nu meargă la vot!Nu are de ce să-mi fie milă de tine şi nici nu vreau să te salvez,pentru că nu am cum să te salvez.Eşti majoră şi vaccinată,deci responsabilă pentru opţiunile tale pe care nu are voie absolut nimeni să încerce să ţi le schimbe.Doar faptele şi evoluţia evenimentelor pot schimba opţiuni! Mi se pare normal să nu vrei să fi salvată,cred că consideri că nu ai de la ce să fi salvată,şi sunt de acord cu tine în totalitate!Cu stimă,Bogdan.

        Apreciază

      2. Bogdan,
        Uite, pentru prima oară chiar te cred. Mai acum ceva timp, este vorba de minute dar nu știu să-ți aproximez, prin telepatie mi-ai venit în minte. Pentru că am fost foarte pasionată de această încrâncenare am neglijat gospodărirea locuinței. Acum trebăluiesc și cu toate astea mi-ai venit în minte.
        Deci, te cred.
        Cred, de asemenea , atât de mult că eu am dreptate încât astăzi le-am spus unor cunoștințe că nu mai vorbesc cu ele pentru că m-am săturat ca, din bună creștere, să ascult tot felul de tâmpenii.
        N-am folosit acest cuvânt dar la el mi-a fost gândul.
        Pe tine nu te cunosc decât după comentariile pe care ți le-am citit la Alioșa sau la Popațeapă.
        Aici, ori de câte ori ai comentat ai fost politicos și de aceea sunt derutată în privința ta.
        Este posibil ca președintele ales de mine , Traian Băsescu ,prin absurd , să mă dezamăgească cândva dar, toată hoarda de hoți, comuniști și securiști , de boul, iartă-mi exprimarea, de Ciorbea ce să mai zic pentru că l-am cunoscut personal ca și pe Andrei Marga, care s-a coalizat împotriva lui mă determine să fiu în tabăra adversă lor. Mulțumesc pentru înțelegere !

        Apreciază

Lasă un răspuns

