Deca(b)logul Muschetarilor

Văd scris mare pe tot felul de bannere şi pancarte:  „DEMITE-L!”. 

( Ce v-aş mai demite eu pe toţi, de la Preşedintele suspendat, trecând pe la acela interimar şi primministru, şi până la ultimul politruc care mă ia de prost…)

Pe mine mă tentează să fac exact pe dos decât zic cele două tabere, adică să merg la vot să-i fac în ciudă lui Băsescu şi să spun NU la demitere, să se enerveze Antonescu.

Dar dacă mă duc la vot înseamnă că legitimez toate manevrele golăneşti ale USLului. Dacă nu mă duc la vot înseamnă că sunt taliban de-al lui Băsescu, înseamnă că merg orbeşte după indicaţiile lui: ba să mă duc la vot, ba să nu mă duc. Oricum o dau, am senzaţia că cineva va rânji satisfăcut în spatele meu.

Mă uit la televizor şi văd că motivele invocate invariabil de oamenii care doresc demiterea sunt:” Băsescu…

Vezi articol original 681 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

