Sare'n Ochi

de Ștefan Ciocan

Mult stimate şi iubite tovarăşe Victor Ponta,

Din inimă vă mulţumesc pentru invitaţia la Referendumul de duminică şi pentru încrederea acordată mie şi concetăţenilor mei pe care ne catalogaţi ca fiind poporul. Constat cu deosebită satisfacţie că importanţa mea creşte ori de câte ori preşedintele – suspendat momentan – Traian Băsescu vă supără, justiţia vă condamnă câte un mentor sau sponsor, Universitatea Bucureşti vă găseşte plagiator. Pentru asta, în mod normal ar trebui să-i mulţumesc lui Traian Băsescu, Justiţiei sau Universităţii Bucureşti, pentru că, fără ei, eu – şi ca mine mulţi alţii, am rămâne la categoria „prostime”. Şi totuşi nu îndrăznesc să le mulţumesc lor, ci vă adresez Domniei Voastre întreaga mea recunoştinţă, pentru că oricum o luaţi şi fără acordul meu. În numele meu – fac şi eu parte din popor – l-aţi suspendat pe Traian Băsescu, în numele meu l-aţi lăsat acasă şi aţi…

Vezi articol original 770 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

Un gând despre „

Lasă un răspuns

