„ Băsescu, AMENINŢAT CU MOARTEA la Antena 3 ”

 

Băsescu ar putea avea parte de un sfârşit tragic, dacă va continua să se agaţe de putere, l-a ameninţat Alexandru Athanasiu pe preşedintele suspendat la „Sinteza zilei”.

„Dacă va continua (Traian Băsescu – n.r.) să se agaţe, sub masca unor forme juridice, de putere, va avea parte de un sfârşit tragic”, a avertizat fostul ministru şi senator PSD, luni seara, la emisiunea lui Mihai Gâdea de la Antena 3.

Alexandru Athanasiu nu a explicat ce înţelege prin „sfârşit tragic” şi nici cum ar putea avea loc acesta.

www.antena3.ro/politica/athanasiu-basescu-ar-putea-avea-parte-de-un-sfarsit-tragic-daca-va-continua-sa-se-agate-de-putere-176860.html

Citiţi mai mult: Băsescu, AMENINŢAT CU MOARTEA la Antena 3 – Referendum pentru demiterea preşedintelui 2012 > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/basescu-amenintat-cu-moartea-la-antena-3-993347.html#ixzz21Ya94yMF 
EVZ.ro

Publicat în Fără categorie

23 de gânduri despre „„ Băsescu, AMENINŢAT CU MOARTEA la Antena 3 ”

    1. Curios ! Televiziunile dau înregistrarea respectivă, mie și altora mai deștepți decât mine, nu mi s-a părut că ar fi scos ceva din context, dar dacă așa vi se pare eu nu vă pot reține.
      Păcat că nu există vreun medicament care să facă celulele cenușii să se miște !

      Apreciază

      1. Cu putina mea materie cenusie doamna va spun un lucru,televiziunile manipuleaza.
        Realitatea nu e la televizor. O spun eu,tot o mai putin desteapta.
        Doar pt ca nu impartasesc o opinie vad ca-mi recomandati medicamente.Trist,atata vreme cat fiecare are dreptul sa spuna ce crede.

        Apreciază

      2. Politicienii manipulează, televiziunile manipulează, blogurile manipulează, ziarele manipulează, formatorii de opinie manipulează, fiecare dintre noi manipulăm mai mult sau mai puțin prin fiecare gest pe care-l facem dar și prin fiecare cuvânt spus sau scris.
        Cine nu recunoaște acest fapt ori nu înțelege valoarea fiecărui gest sau vorbe ori este ipocrit.
        Unii manipulează grosolan iar alții subtil.
        Chiar eu am avut în vedere prin informarea celor care citesc acest blog, dvs. n-o faceți de obicei, o oarecare direcționare către o anumită direcție. Dacă mă interesa punctul de vedere al Antenei 3 , politica editorială a lor și o promovam , țineam sub tăcere acest incident.
        Este o realitate faptul că Alexandru Atanasiu , excesiv de nervos, a depășit limita și a amenințat.
        E un fapt înregistrat.
        Pe mine persoanal m-a deranjat afirmația că aș fi luat din context afirmațiile.
        Nu era nevoie, Alexandru Atanasiu însuși a făcut totul !

        Apreciază

  1. Atanasiu nu a amenintat decat cu degetul aratator.Nu mai puteam de ras cand l-am vazut. Ameninta frumos,e simpatic.
    Poate ca basescu e javra,pentru ca a omorat javre.

    Apreciază

      1. Tibi, bună !
        Atanasiu este un tip pasional și din acest motiv a fost luat de val. Păcat de e l!
        A fost membru al partidului lui Sergiu Cunescu dar cred că era securist infiltrat și tocmai pentru firea sa latină a fost credibil. 😆

        Apreciază

    1. Tibi,el.

      Cât despre PNȚ-CD, știi că eu am fost țărănistă , până și șeful de cabinet a lui Marga era securist. Cât a trăit seniorul Coposu au fost primiți în partid după politica, dușmanii să fie ținuți alături pentru a fi mai ușor de supravegheat. Cel puțin asta îmi spuneau mie .

      Apreciază

Lasă un răspuns

