Au năvălit peste noi !

Privesc de pe balconul meu la acest monument unde se țin toate manifestările cu iz politic
Privesc de pe balconul meu la acest monument unde se țin toate manifestările cu iz politic
Stăteam liniștită în fața calculatorului , dacă amenințarea cu moartea la adresa președintelui ales Traian Băsescu poate să-mi confere liniștea intelectualului obișnuit, când am auzit cântându-se ceva la megafon.
„ Vrem o țară ca afară .. ”
Stai, mi-am zis singură, ce caută susținătorii plagiatorilor la mine în fața blocului invadându-mi spațiul meu ?
Să vă mint, să vă spun că am rămas în continuare în hainele lejere cu care stau în casă, nu pot.
Am coborât să văd cine manifesta în fața Monumentului Eroilor.  Am văzut tradiționalii pensionari care votează de 22 ani cu stânga, am văzut elevi de liceu pe care-I cunosc după chipul acela specific celor care stau mai mult la fumoar decât în clasă, am văzut 

pe toți funcționarii primăriei, atâta timp cât primarul Bebe Moacă este PSD-ist, și mulți alți  cetățeni care nu erau din orașul Vălenii de Munte.

 Majoritatea cetățenilor adunați erau din localitățile de pe valea Teleajenului.


Printre ei se găsea senatorul Georgică Severin , cel care a fost ales pe listele PDL-ului și care a plecat, precum Frunzăverde  la PSD, președintele Consiliului Județean Mircea Cozma, o individă care , deși era mai tânără decât mine, ca pensionară din partea militarilor se lăuda că a fost la toate mitingurile din Piața Universității și că ea este una dintre cei care au determinat căderea guvernelor Boc, Ungureanu și suspendarea președintelui prin manifestările ei publice, un lider de sindicat ajuns consilier județean pe listele USL-ului, primărița Margareta Dinulescu, mama artistei Maria Dinulescu, alți primari necunoscuți mie și , în sfârșit , un tânăr care se pare că vorbea cel mai bine dintre ei toți.
Până să înceapă discursurile m-am plimbat printre susținătorii USL-ului.

L-am recunoscut printre alții și pe Constantin Păduraru unul dintre dușmanii mei de moarte.
Acesta timp de 10 ani a scris 13 anonime împotriva mea, el fiind recunoscut pe plan local ca fiind o persoană foarte periculoasă , dar nu am timp acum să vă povestesc despre asta.
L-am cunoscut acum 22 ani când m- am transferat ca profesoară la școala generală din satul Poiana Copăceni din comuna Gura Vitioarei.
El , Constantin Păduraru, pentru că fusese dat afară de la ultimul său loc de muncă deoarece fusese găsit de mai multe ori în stare de ebrietate în timpul serviciului, plimba zi de zi niște capre la păscut.
Nu se putea reangaja deoarece avea contractual de muncă desfăcut cu celebra literă i.
Bănuiesc că s-a descurcat într-un fel , ceva pe bază de certificat medical luat nu se știe cum , și astăzi este pensionar.
După cum am auzit , se pare că acest om este în prezent viceprimarul comunei Gura Vitioarei din partea USL-ului.

Orice acțiune la care ia parte acest individ eu o consider ca fiind compromițătoare.

Am recunoscut-o și pe Diana , este militantă a PSD-ului, o fostă elevă de a mea.
Cum niciodată nu i-a plăcut să învețe , face liceul pe ruta progresivă, sunt convinsă de faptul că o nemulțumește instalarea camerelor video la examenul de bacalaureat.
Am recunoscut după chip, nu le cunosc numele, pensionari ce stăteau într-o dimineață la coadă ca să primească pungile cadou-mită pentru alegerea primarului Bebe Moacă.

S-a scandat „ Jos Băsescu !”, „ Ieși afară javră ordinară ! ” și alte lozinci binecunoscute.
Ni s-a spus că toate fabricile din zonă s-au închis din cauza lui Băsescu, că nu mai merge personalul Ploiești –Măneciu din cauza lui Băsescu, că nu mai sunt paturi în spitale și câte și mai câte tâmpenii.
Aș fi vrut să-l întreb pe Mircea Cozma dacă –I minte pe cei prezenți ca și pe locuitorii satului Poiana Copăceni când le-a promis că le construiește o biserică în sat dar, cum cei prezenți aveau niște mutre dubioase în general, mi-a fost teamă.
Cine ar fi avut curaj să spună ceva în fața hoardelor naziste dezlănțuite ? Eu nu.

Cu toate că o cunosc n-am vorbit cu Margareta Dinulescu. Cândva, mergeam împreună amândouă la manifestări politice la Ploiești , fiindcă eram împotriva comuniștilor lui Iliescu iar acum ea a pactizat cu ei.

Am plecat îngrețoșată dar , ghinion, l-am văzut singur pe senatorul Georgică Severin.
„ Domnule senator, ca profesor sunteți de acord cu copiatul ? Cum puteți să susțineți un plagiator ? ”
„ Nu s-a demonstrat .” mi-a spus el. „ Cum adică nu s-a demonstrat ? Au fost comisii care-au demonstrat în mod clar. Doar cele ale dvs. nu vor să vadă plagiatul. Ați plagiat cumva și dvs. și de aceea îl susțineți ? ”
„ A plagiat și Kovesi. ” A încercat să schimbe el subiectul.
„ Foarte bine, dacă Kovesi a plagiat demonstrați ! Nu-I ia nimeni apărarea, dar demonstrați ! ”
O doamnă l-a întrebat despre cum se doarme în Parlament și atunci el s-a îndepărtat în fugă.

12 gânduri despre „Au năvălit peste noi !

    1. 😆

      @Oli,
      Trăiesc într-un oraș roșu, cel mai mult mă deranjează nu atât culoarea politică a primarului ci calitatea sa umană, și de aceea n-am văzut niciodată vreo astfel de manifestare.
      Cu greu reușeam să închiriem câte o sală în anii trecuți iar, când nu mai aveam nicio altă soluție pentru a salva întâlnirea opoziției , acestea se țineau în apartamentele noastre.
      Ultima ședință a PNȚ-CD-ului în anul 1996 s-a ținut la mine.

      Apreciază

      1. „înregimentările” roşii sau portocalii sunt peste tot, exact aşa cum le descrii şi tu; şi oricum, are şi PDL pădurarii lui şi ştii deja şi tu asta; şi eu trăiesc într-un oraş roşu.şi-i cunosc pe toţi. Acasă sunt toţi prieteni, ba chiar şi rude. La „serviciu”, adică la partid, sunt duşmani. Eu de-asta nu mai militez pentru niciunul, sunt toţi nişte făţarnici. Iar chestia asta cu boicotul mi se pare o prostie; să stai acasă şi să zici în gând NU, când poţi să spui NU şi să fii auzit; păi, iar hotărăşte absenţa pentru noi? Ne vor absenţi, oricum.
        Eu consider că mai degrabă boicotăm mergând cât mai mulţi.
        În fine, fiecare va face cum va crede de cuviinţă;

        când a fost suspendat BT am hotărât să nu merg la vot, însă m-am răzgândit, o să merg!

        Apreciază

      2. Oli, cum scriam acum vreo doi ani, sunt o „ traseistă ” prin partide.
        Singurul partid unde am avut prilejul să învăț să țin discursuri în public a fost PNȚ-CD-ul.
        Eram de vârste diferite și credeam, așa gândeam noi ca fraierii, că suntem toți mânați doar de idealuri.
        Era o atmosferă tumultuasă, plină de idei și de pasiuni.
        Cei pe care-i vezi tu sunt , cred eu dar este posibil să mă înșel, oportuniști care vor să aibă o funcție sau un alt avantaj material.
        Fiecare partid politic își are proprii oamenii de afaceri care câștigă licitațiile în cazul în care partidul este la „ butoane”, proprii oameni care trebuie să primească funcții atunci când ajung la putere.

        Tineretul care vine la mitinguri pentru susținerea partidului respectiv, recunosc că la toate partidele sunt , după câte am auzit eu de la ei, în general sunt plătiți.
        Știu de ani de zile că liberalii îi plăteau.
        Oli, în general ai dreptate !
        Mai pasionați de politică suntem noi cei din blogosferă decât cei din partide.

        Cât despre boicot, cei care facem parte dintr- o societate de bloggeri care ” discutăm ” tot timpul politică , Tibi era cu mult înaintea mea afiliat la ea, am hotărât să boicotăm.
        Nu știu ce vor face ceilalți membrii ai familiei mele , ei sunt susținătorii președintelui Traian Băsescu, dar sâmbătă seara vom avea o discuție pe această temă și vom vedea ce vom hotărî.

        Apreciază

Lasă un răspuns

