Dragii mei anti-băsiști !

 

Care sunteți găinari, hoți, plagiatori, prostituate, proxeneți, violatori, drogați sau doar simplii bețivi, evazioniști fiscali, asistați sociali , băgători de seamă, taietori de frunze la câini, corupți din poliție, din armată sau justiție, vameși sau paznici, jurnaliști sau formatori de opinie , oameni sănătoși beneficiari de certificate de handicap sau de revoluționari, securiști cu grade mari sau doar amărâți de turnători, aflați că, din momentul în care v-ați hotărât să aruncați țara în aer doar pentru ca să vă păstrați voi beneficiile ilegale,  nu mă mai interesează care este punctual vostru de vedere.
Dragii mei anti-băsiști proști ca noaptea , dacă n-ați fi un pericol pentru viitorul meu și al copiilor mei, v-aș spune cu sinceritate că m-ați plictisit déjà.

Dacă ați fost dezamăgiți că astăzi n-am scris pe o temă politică vă aștept cu un comentariu pertinent :  psi și Tiberiu Orasanu,  bazel09

32 de gânduri despre „Dragii mei anti-băsiști !

  1. N sînt niciodată dezamăgit de tine, dragă Carmen.
    Îţi mulţumesc iar şi iar, pentru tot ce faci pe acest blog.
    Nu degeaba am ieşit şi eu din hibernare după mai bine de un an de tăcere pe teme din politică.
    USL a început o bătălie pe viaţă şi pe moarte: puşcăriabilii vs oamenii care încă mai speră că România nu poate deveni o republică parte a Americii de Sud sau un „…stan”.
    Nu avem dreptul de a pierde această bătălie şi cred că avem toate premizele de a o cîştiga, LEGAL!

    Apreciază

      1. Carmen
        Preşedintele Băsescu nu a fost niciodată singur şi el ştie asta.
        Acţionează în numele celor care mai cred în valorile europene ale democraţiei.
        Îl vom susţine în această bătălie crîncenă cu forţele răului, pînă la victorie şi chiar şi după aceea!

        Apreciază

  2. Cucuveaua betiva ,evazionista,hoata,si penala se va intoarce la Cotroceni,cu 0 voturi si 8 milioane impotriva.Baseii nu au ce sa caute la referendum….il umilesc si ei fara sa-si dea seama.Dar baseii sunt masochisti,nu s-au saturat de taiaieri,de minciuna,de hotie.Sa ne drgheze si EBA,tot vrea droguri usoare.
    Va fi mult mai razbunator,o va face pe Kovesi general,daca ii indeplineste toate cererile.Ii vrea pe Ponta,Cirn la parnaie.Este demon.

    Apreciază

    1. Întrebare, vă găsiți în una dintre categoriile enumerate de mine pentru că ați devenit foarte activ și agresiv ? Sau doar vreți să mă contraziceți ( aoleu ce matinal sunteți !) pe mine ?
      PS Mi-aș dori să fiți curat ca lacrima și să nu aveți altă vină decât aceea că vă place Mircea Badea.

      Apreciază

  3. Parintii lui Sida sau Poponet construiesc Catedrala Neamului,investitie ce se ridica la cateva sute de milioane euro,din bani publici.
    Tatal lui Sida e constructor,tata lui Poponet este constructor. Nu stiu care din ei are si firma de paza care il protezeaja pe Basescu .Cainele familiei Basescu e protejat de spp=isti.

    Apreciază

    1. Am avut un Rottweiler și-l crescusem cu atâta dragoste încât noi îl păzeam pe el să nu ni-l fure.
      Într-o zi ni-l luase cineva acasă la ei. Spre norocul nostru îi cunoșteam și a mers fiul meu , a intrat în curtea lor, și l-a recuperat pe câine. 😆

      Apreciază

    2. Catedrala Neamului nu este plătită cu bani de la bugetul statului ci din daniile către biserică ale enoriașilor.
      Dacă Preafericitul Daniel, cel mai mare afacerist al României l-a ales înseamnă că este foarte bun în branșă. Oricare ar fi.

      Apreciază

  4. Imi place mult mai mult Banciu decat Mircea Badea.Mircea Badea e decor.Ala,desi trebuie sa fie pdl-ist,doar e la antena1,ii ataca pe toti.Nu tine cont de culoarea politica.

    Apreciază

    1. Radu Banciu e cult și spune ce vrea. Am înțeles, tot pe el îl ascult și eu noaptea, că a fost dat afară de la mai multe posturi și ziare din cauza lui Jiji.
      Tudor Barbu procedează cam la fel ca și Banciu. Are grijă de propria sa imagine mai mult decât de PP-DD.

      Apreciază

      1. Nu m-am despartit.Ne vedem in continuare.Si ea e impotriva lui Basescu.Nu avem de ce sa ne certam.Doar ca are niste probleme cu bancile si cu serviciul.E foarte stresata acolo.Ne intelegem bine,doar ca a fost mult mai rece pe mes,la telefon.Cand ne-am vazut s-au schimbat datele problemei.

        Apreciază

    1. Alex, românii încă de la începuturile existenței acestui popor, să ne amintim că pe Decebal l-a trădat un dac, să ne amintim de boierii care mergeau la Poartă ca să ceară mazilirea Domnului în locul unei sume consistente de aur, au avut în marea lor majoritate o dorință de a vedea „ capra vecinului moartă. ”
      Să nu ne amăgim singuri !
      Vorba aceea: „ Frumoasă țară, păcat că este locuită! ”

      Apreciază

Lasă un răspuns

