Copacul din pădure

“Nu pot să zic că sunt mândru că sunt român …. ” – Spunea cineva.
“Nu pot să zic că sunt mândru că sunt român, pentru că a fi mândru implică existența unui merit personal. Nu pot să fiu mândru că plouă afară, așa cum nu pot fi mândru că sunt român, pentru că nu am niciun merit pentru asta.”

Hmm ! 🙄
Fair enough !
Atunci nici rușine nu ar trebui să ne fie.
Ce treabă am eu cu clanurile românești organizate ale hoților de buzunare ce se pregătesc pentru … Olimpiadă 😀 cărora Daily Mail le dedică două pagini ?
De ce să fiu mândru că Nadia poartă acum feștila olimpică în capitala britanică ?
Cu ce am contribut în bine sau rău la toate astea ?
Cu nimic.
Atunci DE CE mă apucă fie furia fie bucuria de om prost la unele și/sau altele ???

Pentru că…

Vezi articol original 677 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

