Alexandru Mitache's Blog

Ce curvă mai e și topica asta!

Fițoșenia cu „O ZI BUNĂ SĂ AI”, în loc de „SĂ AI O ZI BUNĂ” naște monștri:

„VOTEZ NU LA REFERENDUM!” în loc de „NU VOTEZ LA REFERENDUM!”

Merde de căcat!

 

***

© Alexandru Dan Mitache • 2012

Vezi articol original

Publicat în Fără categorie

18 gânduri despre „

      1. Mulţumesc,e de bine! Am apreciat întotdeauna sinceritatea unei persoane,chiar dacă
        îşi face rău cu bună ştiinţă.
        PS Ţi-am spus şi o repet, nu sunt nici măcar 1% USL-ist!!! Credeam că te-am convins
        de acest lucru cu articolele mele,ultimele două fiind elocvente în acest sens.

        Apreciază

      2. Dragă Carmen,
        Dacă obiectivitatea şi neputinţa ploconelii în faţa unui „idol” (indiferent cine ar fi)
        te-au făcut să mă aseameni cu cei din Brigăzile Roşii,atunci eu nu pot să zic decât că da,sunt asemenea unui combatant al Brigăzilor Roşii.
        PS-Te rog să-mi spui dacă e de bine sau de rău asemănarea!

        Apreciază

      3. @Bogdan,
        Când eram tânără și romantică, când îl iubeam pe Napoleon I sau pe Alexandru Macedon, și -l citeam cu lacrimi în ochi pe Hemingway, vezi „ Pentru cine bat clopotele ” și „ Adio, arme ”, eram o admiratoare a Brigăzilor Roșii.
        În urma loviturii de stat din decembrie 1989 am aflat despre Walter Roman , combatant în Războiul Civil din Spania, că s-a reîntors în țară cu Divizia Tudor Vladimirescu
        ( „a fost una din cele două divizii de voluntari români constituită în U.R.S.S. la data de 15 octombrie 1943 [1], în principal din prizonieri de război români, care aveau ales între a fi prizonieri în Gulag sau să treacă de partea Aliaților (crimă de înaltă trădare pe timp de război, dar tuturor li se prezenta regimul Antonescu ca fiind nelegitim, și viitorul României ca fiind printre Aliați). Divizia a fost constituită din inițiativa lui Iosif Visarionovici Stalin, de drept ca o parte a armatei române, dar de fapt ca o parte a armatei sovietice, o unealtă de propagandă și de pregătire a instaurării comunismului în România. Avea drept comandant pe col. Nicolae Cambrea, ca șef de stat major pe lt.-col. Iacob Teclu și ca adjunct politic pe col. Mircea Haupt. Încă de la constituire divizia făcea parte din sistemul sovietic militar și doar după instaurarea deplină a comunismului în România devine parte a sistemului militar românesc, aducându-și din plin contribuția la comunizarea sistemului militar românesc. În anul 1947 a fost parțial motorizată. A participat ca parte a armatei sovietice la luptele din Transilvania, ajungând până în munții Tatra.”)

        despre faptul că generalul Franco, cel care s-a opus comunismului, a mers mai departe aducându-l la putere pe actualul rege Juan Carlos.
        Cred că îți dai seama că, acum că sunt matură, nu am cum să-i văd ca pe niște eroi pe cei din Brigăzile Roșii ?
        Sigur, poți să te iluzionezi , în cazul în care ești de bună credință așa cum afirmi, că ești salvatorul neamului.
        Nimeni nu poate să te oprească dar să nu te aștepți la recunoștință.
        Din partea mea niciodată.

        Apreciază

  1. „Jos basescu ! hăhăhă !
    USL-istii sunt mai prosti decat evreii,i-au suparat rau. Nu au vrut sa scoata pragul electoral,sa nu ii supere si mai rau. Grupul Bilderberg……hăhăhă
    Voi ramane la Cotroceni,desi doar 5% ma mai vor hăhăhă,raman totusi,ca nu e cvorum.”

    Apreciază

      1. Pentru glumele dumneavoastră, care de multe ori în trecut m-au făcut să râd singură, ba, la una s-a distrat și fiul meu când i-am citit-o, nu mă supăr când comentați. Știu că aveți un suflet bun dar vă feriți s-o arătați.

        Apreciază

Lasă un răspuns

