Pentru că sunt una dintre persoanele cărora li s-a micșorat salariul, de fapt veniturile, sunt de acord cu autorul acestui articol.

(b)Arca lui goE

Inainte de a incepe sustinerea tezei de doctorat cu tema „Contributii Originale in Teoria Contra-Loviturilor de Stat. Aspecte de Drept International”, in fata onoratei comisii formata din prea-cinstitul cititor unic al Arcei lui Goe, as dori sa fac doua consideratii preliminare, absolut necesare, despre Teoria Contextuala a Chibritului Antiacvatic.

(a) Dupa cum mentiona si Marin Sorescu, inventatorul metodei de citire a textelor cu echerul (sa nu uit sa-l trec la bibliografie), sensul unei intrebari cu formulare fixa este variabil in limite largi, in functie de context. Acest lucru este cu atat mai vizibil atunci cand intrebarea cu formulare fixa si sens variabil este adresata unor mase mari de oameni al caror raspuns poate determina declansarea (in cascada) a unor modificari, in context, inclusiv asupra contextului. Sa luam in considerare un sondaj de opinie ipotetic ce ar urma sa fie intreprins, de catre o revista la moda, intr-un oras oarecare…

Vezi articol original 1.208 cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „

  1. ola,prietena,foarte buna ideia de a prelua subiecte tu si cu tibi,se cunoaste cind se implica intelectualii in viata tarii,ma refer la cei care isi iubesc tara,toti blogerii dragi mie pe care va citesc ciond am timp cu multa placere,si datorita voua `putem sa ne mai desteptam si noi ceilalti, m_am cponvins acum ptr totdeauna ca romanii sint neinformati,si ramine la latitudinea lor ce tv isi aleg,eu le spuneam de aici sa nu voteze ei nu ca noi votam nu,pina cind a iesit presedintele pe post,dar mai este mult de munca cu mincinosii,hotii, si fraierii din tara si de ce nu si lenesii ca ei pun botul la votul cu bani,imi este tare rusine ca oltenia noastra este toata rosie,dar stiu de multi ani ca este pur si simplu sufocata de `politicvienii rosii care au pus mina pe tot patrrimoniul ei pri furt,doamne ajuta si sa nu va pierdeti speranta,eu de multe ori cin va citersc si vad ca sinteti speriati chiar imi fac probleme,atunci stiu ca sint probleme grave in tara,eu va multumesc si in numele celor care nu stiu de existenta voastra si de faptul ca in tara mai sint si romani patrioti ,mii de pupici,ps de multe ori blogul tau mi se incarca aiurea si am vazut doua coment sterse.

    Apreciază

    1. Ola ! Draga mea, nu înțeleg unde ar putea să fie comentariile despre care ai scris. Nu le-am găsit nici la spam pentru că dacă ar fi fost astfel le găseam. Îmi pare rău să aflu pentru că mereu mă întreb ce faci tu pe acolo.
      Cât privește Oltenia noastră, de mult sunt supărată pentru faptul că este roșie.
      Te aștept mereu cu mult drag. Mii de pupici !

      Apreciază

Lasă un răspuns

