Politeía

Articolul nu este o analiza completa si nici macar nu-mi asum competenta unei asemenea analize pe o pagina de blog. Prin cele descrise mai jos incerc mai mult sa prezint sinteza unei  culegeri de impresii personale si altor cateva zeci de mailuri pe care le-am primit de la membrii comunitatii noastre, care au participat activ la lansarea platformei, manifestatiile si intalnirile de la Bucuresti, Cluj, Timisoara si Arad.

MRU si publicul. Am incercat sa-l regasesc pe MRU anilor ’90 din materialele publicate si adunate cu ajutorul “generalului Goagăl.” Primul material vizionat a fost interviul avut de MRU cu reputatul si regretatul Iosif Sava in 1996. Conform materialului existent la TVR, Sava a avut o extraordinară deschidere pentru tineri. Invita foarte mulţi tineri talentaţi în emisiunile sale, a căror valoare o intuia cu o forţă extraordinară şi o susţinea în emisiune cu un bogat CV pentru fiecare. Trebuie sa mentionez ca…

Vezi articol original 1.073 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

4 gânduri despre „

    1. Draga mea Psi, cred că știi cum mă simt. Mai am un pic și explodez. Zic cuvinte , nu urâte ci foarte urâte cum n-am făcut-o niciodată până acum, singură prin casă. Televizoarele nu sunt vinovate cu nimic . Și caut articole.
      Dacă nu ar fi fost atâția oameni minunați cum este și Theophyle ne-ar fi fost mult mai greu să știm tot ce se întâmplă.
      Eu îți mulțumesc dar meritul este al lui Theophyle .

      Apreciază

      1. ştiu carmen. adică îmi imaginez. răbdare îţi spun… ştuu tu că am o vorbă a mea: totul se plăteşte. şi faptele bune, dar şi cele rele. răbdare să avem!
        ştiu cine este autorul meritoriu, sunt la rându-mi în căutare de informaţii şi mă ajută mult ceea ce faceţi tu şi tibi, chiar dacă nu comentez. avem nevoie de informaţii şi să rămânem cu mintea limpede.

        Apreciază

Lasă un răspuns

