Tiberiuorasanu's Blog

Dacă în decembrie 1989, imediat după fuga lui Ceauşescu de la CC al PCR cu elicopterul, în loc să mă duc acolo şi să mă prefac, transform, etc. în revoluţionar, am preferat să mă duc la grădiniţa unde era fiul meu şi să-l iau acasă pentru că eram apolitic, aşa voi face şi acum: voi asista la evenimentele în derulare nu impasibil, nu indiferent dar, conştient că acest război crîncen se duce mult peste voinţa şi putinţa cetăţeanului de rînd.

N-am cauţionat loviluţia lui Iliescu ( marcă înregistrată Neculai C. Munteanu) prin prezenţa mea acolo, nu voi participa nici la votul referendar pentru demiterea preşedintelui Băsescu, referendum la care vor participa presupun, cei 70 % dintre românii în numele cărora usl pretinde că acţionează .

De ce-aş recunoaşte actuala lovitură de stat participînd la acest referendum? N-am nici-un motiv. Tot apolitic sînt, chiar dacă am păreri despre politică.

Cred că…

Vezi articol original 225 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

16 gânduri despre „

    1. psi
      Băsescu nu are cum să mai întrunească masjoritatea sufragiilor.
      singura modalitate de a invalida puciul este să ne abţinem de la vot pentru a nu putea fi întrunit cvorumul.
      să-i lăsăm pe uslinoşi să-şi mobilizeze electoratul. nu pretind ei că au 70 % susţinere populară?

      Apreciază

  1. lămuriţi suntem cu toţii… dar trebuie să vedem dacă va fi şi bine să adoptăm această atitudine. deocamdată urmăresc verdictul UB… şi încă mă mir că evidenţa a rezistat presiunilor.

    Apreciază

    1. psi, mîrşăviile oricum sunt minuţios plănuite de multă vreme, indiferent de ceea ce vom face noi. faptul că aud tot mai multă lume că a început să regrete guvernele boc, verticalitatea profesorilor, etc, îmi dau mari speranţe.

      Apreciază

  2. Aia din UB nu au nicio putere.Si-au dat si ei cu parerea.Sunt pdl-isti toti.Cum isi permit niste imbecili sa sustina ca Ponta a plagiat,cand profesorul sau a spus ca nu a plagiat?Nici nu trebuia sa se ajunga la comisia de etica.Era evident…..

    Apreciază

  3. Imbecili sunt cei numiţi de abramburica şi care au dat verdict fără să se întrunească altfel decît on-line, comisie despre care nimeni nu ştie nimic precis, compusă din nu se ştie cîţi anonimi, comisie care a produs o bucată de hîrtie igienică pe care scrie că ponta este „dottore” 😛

    Apreciază

Lasă un răspuns

