Publicat în Fără categorie

33 de gânduri despre „

    1. Bună dimineața !
      Ieri am citit un material foarte bun și , sinceră să fiu, mi-e și milă de Victor Ponta. Se spune de ani de zile că este amestecat, nu știu exact care este vina sa, în „ sinuciderea ” procurorului Cristian Panait și că este șantajat pentru asta.
      Plagiatul este floare la ureche. În rest, că este sau nu țigan nu mă interesează.
      Românii , oameni care nu vor să-și asume o vină, au spus că N. Ceaușescu, I Iliescu, A Năstase, lista poate să continue, sunt țigani.
      irelevant!

      Apreciază

  1. Daca va cheama procurorul la audieri,sa nu spuneti ca sunteti basista…..eu nu as face plangere penala nimanui,nici macar criminalului,desi sunt martor.Nu am vazut nimic.
    Dupa aia incep anchetele….si problemele.Nu e mai bine sa stam linistiti?Nu am incredere in justitie.Sunt cei mai rai,cei mai nenorociti acolo.
    Cum sa fac plangere penala unui om pe care nu il cunosc,care nu mi-a facut nimic?
    Nu inteleg….

    Apreciază

    1. Dacă ar fi vorba de ceva de genul că unul a furat sau a bătut n-ar fi ….poate treaba mea. Eu oricum nu văd niciodată asemenea lucruri.
      Dar când este vorba despre încălcarea Constituției mă sesizez. Mâine mi se vor încălca și mie niște drepturi.
      Și dacă sunt băsistă înseamnă că ….?

      Apreciază

      1. Carmen, tonta e terminat. Puciştii se mai folosesc de el şi de crin pentru a încerca o răsturnare imposibilă a situaţiei. Fără nici-o şansă de reuşită. Mai sunt şi oameni cu capul pe umeri în ţara asta. Domnul Fota a dovedit acest lucru, după cum a devenit limpede că Maior şi cu Meleşcanu sunt parte a planului loviturii de stat.

        Apreciază

  2. http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12836597-cine-sunt-profesorii-remarcabili-fata-carora-sustinut-ponta-teza-doctorat-2003-avocatul-poporului-presedintele-curtii-constitutionale-39-parintele-constitutiei-39-presedintele-curtii-conturi-acea-vrem.htm

    Pentru conformitate.
    Ultimul link se referă la revista Nature, cea mai autorizată revistă din lume pe teme ştiinţifice.
    Astăzi se va da publicităţii şi rezultatul comisiei de la Facultatea de drept de la UB.
    Verdict unanim = plagiat. Asta în pofida ameninţărilor abramburicăi.

    Apreciază

      1. Carmen
        Am citit atent ultimele comentarii ale „unui anumit domn”.
        Pur şi simplu, cred că la început a debitat cîteva prostioare în glumă, apoi pentru a nu se dezice de spusele sale le-a adîncit din ce în ce mai mult pînă cînd a început să creadă chiar şi el ce spune acum chiar dacă la început, nu credea o iotă.
        Pe ansamblu, pare simpatic în rolul de gică-contra. 🙂

        Apreciază

  3. Incalcarea constitutiei nu este infractiune….hahahahaha
    Guvernul boc nu a pus in executare niste sentinte definitive si irevocabile date de iccj. Aia da infractiune……

    Apreciază

    1. Greşit. A amînat punerea lor în aplicare.
      Actualul parlament nu pune în executare sentinţa ÎCCJ prin care doi deputaţi şi un senator au primit verdict definitiv de incompatibili care trebuie să-şi piardă calitatea de parlamentari.

      Apreciază

      1. Tibi, premierul Boc, un tip foarte cinstit și respectabil de altfel, a fost slab.
        I se tot reproșează președintelui pentru faptul că a anunțat tăierile deoarece îl conducea pe Boc dar de fapt, abia acum a povestit președintele, nici Boc nu a vrut să- și asume responsabilitatea.
        Sunt supărată pe Emil Boc.
        Greșesc. Orice ar fi făcut sau nu TB, tot el era de vină.

        Apreciază

    2. Este absolut corect ce spuneți. Am observat la timpul potrivit.
      1. Premierul Tăriceanu nu ne-a mărit salariile conform Legii 221/2008 motivând că nu sunt bani. Am declarat greva foamei.
      2. Premierul Boc ” nu a pus in executare niste sentinte definitive si irevocabile date de iccj ”.
      Am declarat greva foamei.

      În ultimii ani fiecare a crezut de cuvință să nu ia în seamă o hotărâre sau alta.
      Ce se întâmplă acum era previzibil pentru că s-a creat precentul.

      De ce sunt băsistă ?
      Doar președintele Traian Băsescu a avut curajul, a spus-o acum două zile, să iasă în fața națiunii și să recunoască faptul că nu sunt bani.

      Referendumul o să ne iasă pe nas la toți. Să nu spuneți că nu v-am spus-o !

      Apreciază

      1. Tariceanu a fost singur impotriva tuturor….el a spus primul ca nu sunt bani.Boc spunea ca sunt,dar era campanie electorala.Tariceanu a fost strans cu usa,dar nu a semnat.Boc a fost populist.Dupa care a spus si el ca nu sunt bani.Dupa mine pe primul loc este Traiceanu,a fost cel mai competent premier.In 2007-2008 un euro scazuse pana la 3.1 lei.In 2004 era 4.2 lei.
        Pe urmatorul loc si cam la egalitate a fost Adrian Nastase.

        Apreciază

      2. Tăriceanu a mințit și el.
        Ne-a spus că economia duduie. Atunci am făcut credite la bancă indusă în eroare de el.
        În Turcia firmele dădeau faliment pe capete, în State vilele se dădeau pe un dolar, dar eu am crezut în premierul Tăriceanu.

        Apreciază

      3. Economia chiar duduia.Aveam crestere economica de + 8%,doar China era peste noi in perioada aia.Europa avea crestere de + 2.5% atunci.Cand e vorba de banca…..cresterea economica nu se pune.Banca e plina de camatari si de comisioane ascunse.

        Apreciază

      4. Of!
        Erau banii „ căpșunarilor ” care veneau în țară ! Industria, agricultura, comerțul și turismul unde s-au volatilizat ?
        Și mie mi-a mers bine pănă am îndrăznit să afirm că îl susțin pe Băse. După aceea potopul.
        Am vrut să-i blestem pe cei din neamul meu care vor mai vota vreodată cu liberalii.
        M-am abținut ca să nu păcătuiesc. 😆

        Apreciază

      1. Ai mei au facut si credit pe vremea lui Ceausescu ca sa cumpere un apartament.Se construia un bloc in perioada aia.Traiau decent.Era cam egalitate pe vremea aia.Nu puteai sa ai doua apartamente,ca iti confisca statul.Cam toti aveau un apartament.Altii poate ca tineau banii la saltea,dar nu puteau face mare lucru cu ei.Dupa ce a picat regimul,s-a schimbat tot.In 1990 unii aveau deja 100 milioane dolari avere.

        Apreciază

      2. 1.Oamenii cinstiți precum ai dvs. făceau credite la bancă. Cred că la CEC.
        2.Alții aveau banii la saltea încă de pe vremea răposatului Ceașcă.
        Casele erau pe numele altor rude.
        3. Nomenclatura de partid ducea o viață regească și nu se îngrijora pentru faptul că nu deținea proprietăți crezând că va fi veșnic regimul comunist.
        4. Cei care voiam să-și afișeze opulența au dat lovitura de stat din anul 1989.
        5. cei care vor să fure fără a fi vreodată condamnați de justiția devenită incomodă dă lovitura de stat acum.

        Apreciază

  4. Nu stiam pe vremea aia ca Tariceanu este cel mai bun premier.Unul din domeniile
    mele nu functiona cum trebuie,bineinteles ca acum e si mai rau.Cert e ca l-am injurat pe Tariceanu pe blogul sau.Imi pare rau.Daca pe ala l-am injurat,ce sa le fac astora?

    Apreciază

    1. Păstrați-vă pentru ce o să vină !
      Ponta cu cheltuielile pe care le face acum va prădui bugetul statului. Va crește impozitele.
      Cota unică a lui Tăriceanu va deveni progresivă ! Se aude că va urca până la 30 % nu 45 % ca pe vremea lui Năstase. Oare cine va fi cel mai afectat ?

      Apreciază

Lasă un răspuns

