Deca(b)logul Muschetarilor

Am lipsit nici doua saptamani din tara si la intoarcere am nimerit in plin razboi politic si mediatic. Iar vor astia sa-l suspende pe Basescu! In general, revenirea dintr-o vacanta imi produce o inertie a (re)adaptarii la viata de zi cu zi. Cateva zile de la intoarcere, o parte din mine traieste inca sub influenta locului in care am fost.Sunt fericitul posesor al unei capacitati perfecte de a ma decupla aproape total de la cotidianul de acasa in vacante, si mai ales de a ma adapta imediat spatiului  si atmosferei  locului ales drept destinatie.Reusesc sa ma conectez la socialul destinatiei de vacanta, citesc presa locala,si am obiceiul de a cumpara un ziar de anunturi , nimic nu poate sa descrie viata reala a localnicilor mai bine decat acest tip de presa. Astfel ca ,la intoarcere,mi-a trebuit aproape o saptamana sa ma lamuresc asupra evenimentelor de acasa,derulate cu o repeziciune uluitoare…

Vezi articol original 1.185 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

