Dragii mei prieteni, vă aștept să veniți alături !

Votez pentru dumneavoastră a patra oară.
Vă susțin cum am făcut-o de fiecare dată.

Am admirat curajul Domniei Dvs. de a spune adevărului pe nume chiar dacă acesta nu ne convenea de fiecare dată.
Am înțeles că până la venirea Domniei Dvs. la conducerea Președinției României noi nu cunoșteam ce se întâmpla în spatele ușilor închise.
Iar cel mai mult mi-a plăcut faptul că vă luptați cu pușcăriabilii. Sunt peste tot !
Votez NU la referendum.
Cu deosebită stimă,
Carmen Amza

http://sustinatori.basescupresedinte.ro/#comment-642

Publicat în Fără categorie

8 gânduri despre „Dragii mei prieteni, vă aștept să veniți alături !

  1. D-na Carmen, va impartasesc intru totul opiniile dvs. va citesc de fiecare data cand primesc mail cu noile postari. Aveti si in mine o sustinatoare a d-lui Presedinte. Viorica

    Apreciază

      1. Revedeti intrebarea dvs. retorica de la postarea doamnei pictor! 😛
        Mai multe detalii nu am cum sa va dau, ca sunteti si dvs. citita si de alti curiosi nu prea bine intentionati.
        Multumesc pt.intelegere!

        Apreciază

Lasă un răspuns

