BARICADA

Baricada pentru Academia Caţavencu

Două accidente ale politicii româneşti: un copilot legat în scaun de Bunicuţa lui grijulie şi un şofer fără permis, care se plânge că maşina lui are un ţăcănit la volan.

Vezi articol original

Publicat în Fără categorie

39 de gânduri despre „

      1. Pai Ponta nu e plagiator.Asa a vrut Basescu sa il scoata.El demonstreaza ca nu e plagiator.Asa au zis si astia de la „Etica”.

        Apreciază

      2. Parcă ne-am cunoscut , pe blogosferă, când scriați despre sentințe greșite ? Mă înșel eu ?
        Dumneavoastră de fapt doar încercați să vă faceți trafic pe blogul personal dar nu vă interesează să combateți minciuna ?

        Apreciază

    1. Poate vrei sa iti bag niste clone si sa iti fac blogul varza.Asa i-am facut Udrei,lui Cristi Danilet.Iti pot baga sute de clone cu ip-uri diferite.Vrei sa ne jucam?Ai chef sa stai pe blog pana la 5 dimineata?hahahaha,nu ma provoca.

      Apreciază

      1. Ps: Sunt de niste ani in blogosfera si stiu multe smecherii Le-am invatat de pe mirc pe cele mai multe.In plus iti pot face flood sa ti se inchida pc.hahaha,vrei sa vezi,ursare?

        Apreciază

      2. @Balbeck, Cred că din acest moment ar fi bine să ne despărțim.
        V-am respectat și vă respect în continuare dar nu are rost să mai dialogăm pentru că s-au depășit niște limite ale bunei cuvințe.
        Nu-mi place să văd amenințări pe blogul acesta la adresa cuiva cu atât mai mult când este vorba de un prieten bun de-al meu cu care împărtășesc aceleași valori spirituale.
        La reveredere !.

        Apreciază

    1. Sunt de acord dar atât Tibi cât și eu, poate pentru că noi fiind mai în vârstă și pentru că am trecut prin dictatura lui Ceaușescu, nu considerăm că în acest moment este vorba de o simplă încleștare politică ci de luptă pe viață și pe moarte.
      Nu știu ce a făcut Tibi dar eu am trimis plângeri penale împotriva lui Ponta , Marga și Rus. Trei în total.
      Este foarte posibil ca să mă trezesc și arestată pentru SUBMINAREA STATULUI. La fel au procedat și comuniștii când au venit în 1946-1947.
      Nici Tibi și nici eu nu ne jucăm ci suntem mai mult decât îngrijorați de ce ni se poate întâmpla în viitor.
      Izolarea pe plan internațional va fi o adevărată nenorocire.

      Mă gândesc că pățesc toate astea pentru că una dintre bunicile mele a preferat să se înscrie la comuniști și să dețină funcții mari.
      Blestemele celor oropsiți mă ajung.

      Nu vreau ca Tibi să mai fie supărat și de altcineva decât de idioții ăștia, politicienii care au dat lovitura de stat, care mă țin și pe mine legată de internet.

      Apreciază

      1. Carmen
        Eu l-am băgat la spam pentru că mi-a scris pe blog: huo băsiştilor.
        Aici mă ameninţă cu distrugerea blogului. Să trecem peste.

        Nu ştiu ce vîrstă are bal dar repet: cine nu pricepe ce se întîmplă în zilele acestea ori nu are discernămînt, ori este parte din sistemul usl.
        Tata a fost deţinut politic. Numai printr-un noroc chior nu a fost trimis la canal.
        Tinerii de azi neagă crimele comunismului pentru că au avut grijă abramburicii lui ilescu să le facă întuneric în minţile lor plăpînde, iar antena 3 desăvîrşeşte opera.
        Întreaga lume civilizată denunţă lovitura de stat, iar bal rîde de noi de parcă noi am fi tembeli şi nu ştim ce spunem. Apoi, spune că noi jignim.

        Apreciază

      2. In Romania a fost comunism bunicel si comunism rau.Comunismul rau a fost pentru ca Ceausescu a platit datoriile si trebuia sa se faca economie.Am stat si eu la coada la ulei,la zahar,la lapte.Tin minte.L-am prins bine.Dupa care nu a mai vrut sa imprumute Romania.Datoria externa zero…nu vorbesc de inchisorile comuniste.Dar si in zilele noastre mor oameni in puscarii,in arest preventiv,etc.Cati oameni au murit in puscariile democratice?
        Cat despre chestia cu „respecta batranetea” e veche.In scoala generala baietii mai marii beau apa primii.Daca unul mai mititel nu se dadea la o parte,primea palme in cap: „respecta batranetea”.
        Asta cu sunt mai in varsta e de moda veche.

        Apreciază

      3. @Tinere Balbeck, eu una sunt destul de modernă în mentalitate.
        Pe cineva rămas ancorat în metehne vechi îl numesc ”moș ” sau ”babă ”.
        În mintea mea ca să nu jignesc.
        Fiul meu îmi spune tu iar eu , de cele mai multe ori, cu toate că are doar 25 ani îi cer părerea și îl ascult. Nu sunt o ” babă. ”
        În ceea ce privește comunismul și atitudinea față de comunism la dvs. am pretenții mari.
        Nu vă consider țăran semianalfabet și nici muncitor a cărui cultură se reduce la muieri, mâncare pentru burdihan și băutură.
        Pentru că am o astfel de părere vă rog să citiți și să vizionați documentare despre regimurile comuniste.
        Vă rog mult !
        Știu că sunteți capabil să înțelegeți mai mult decât ce vă spun tot felul de vânduți , prostituate cum i-ar fi numit Cicero, de la televiziunile mogulilor.
        Să știți că și Mihail Sadoveanu s-a vândut comuniștilor. Lista cu personalitățile care au pactizat cu comuniște e foarte mare.
        Trădători de neam au fost mulți. Și bunica mea printre ei.

        Apreciază

    2. @Tibi, bunica mea, cum am mai scris, cred că mai mult în spirit de frondă ca să-l supere pe bunicul ,care era ofițer în armata regală și cu care fusese obligată de părinții să se căsătorească în locul iubitului pe care-l avea și care era doar un tânăr preot sărac, decât din convingeri politice s-a înscris în PMR între primii 1000 membri.
      Străbunicul meu , chiaburul Alexandru Amza, a scăpat fără a fi arestat. La fel și bunicul meu care a fost dat afară și până la venirea lui Ceaușescu nu a avut pensie.
      Sunt anti comunistă pentru că am citit cărți numeroase după evenimentele din decembrie 1989 dar cel mai mult m-a șocat ” Fenomenul Pitești ”.
      Am citit și cărți străine nu doar românești.
      Poate că mai citisem despre faptul că tatăl tău a fost deținut politic dar din ziua aceasta să știi că respectul meu pentru tine este uriaș.
      Abia în aceste zile cumplite, negre, realizez ce o fi însemnat pentru familia ta să treacă prin acele momente cumplite.

      Apreciază

    1. @Tibi , m-a mirat faptul că un copil de la țară, era din localitatea, limitrofă Văleniului , Drajna , a avut curajul să se urce pe scenă la Ploiești.
      Copiii noștri chiar dacă mai fac vreo năzbâtie la școală scoși din mediul lor sunt timizi.
      ” Nu e sănătos !” Mi-am zis când am auzit.
      Cum subiectul este depășit pot să vă spun, am aflat de la o altă colegă care i-a fost profesoră, că elevul într-adevăr nu era prea sănătos.

      Apreciază

    1. @Balbeck, în ziua asta termini liceul și nu știi să scrii corect și nici tabla înmulțirii după care-ți cumperi o diplomă de facultate.
      Cât toceam noi ?
      Fiul meu a terminat Facultatea de Calculatoare la Politehnica București cu medie peste 9, 50 și aproape imediat s-a angajat cu un salariu de două ori mai mare decât cel pe care-l iau eu după 30 ani !
      Nu mai plânge de mila celor care n-au învățat.

      Apreciază

      1. Da nu munceai,erai arestat,statul iti oferea.Acum praful de pe toba,nimic,trebuie sa pleci din tara,daca nu ai o firma buna,ceva.

        Apreciază

      2. @Balbeck, aceea era propaganda . Îți jur că după ce am picat în primul an admiterea la facultate și am vrut să mă angajez nicio firmă, toate erau de stat, nu a vrut să mă angajeze pentru că eram fată și aveam bacalaureat.
        În facultate , când profesorul ne manipula m-am ridicat în picioare și am denunțat minciuna încercând să restabilesc adevărul.

        Apreciază

    1. balbeck
      În lumina a ceea ce citesc scris de tine pe acest blog, încerc să te înţeleg. Sunt unele glume pe care refuz să le accept. Asta este tot. Dacă avem păreri diferite, asta este bine. Nu mai insist acum. Sînt obosit şi trist. Nu pentru mine ci, pentru voi, cei care sunteţi ceva mai tineri, adică VOI, cei care vor duce ţara asta mai departe. Unde? Depinde numai de voi. Ce ţară vă construiţi depinde repet, numai de voi. Sper numai ca viitorul pe care îl proiectaţi acum, să vă dea satisfacţie pentru viitorul copiilor voştri.
      Noapte bună!

      Apreciază

  1. Unchiul meu a terminat facultatea si a ajuns inginer in Simeria…dupa aia a ajuns in Ploiesti,foarte greu,la 1 Mai.Poate ca locul de munca nu era aproape de casa la inceput.Statul comunist i-a dat apartament.In el e si acum.

    Apreciază

    1. Mie mi-a dărâmat vila bunicilor din București unde ca unic copil eram moștenitoare de drept. De câte ori trebuie să merg în capitală mi se ridică părul în cap și fierbe sângele în mine. Era construită pe pământul primit de străbunicul ca recompensă pentru că luptase în primul război mondial !

      Apreciază

      1. Strabunicii mei au fost arestati.Erau chiaburi.Urate vremuri,sora bunicii mele a fugit in Ardeal unde sta si acum.O arestau si pe ea daca o prindeau.Sotul ei a fost roman,profesor in SUA.L-au impuscat securistii.

        Apreciază

Lasă un răspuns

