Deca(b)logul Muschetarilor

Porthos

De ce mă faci tu să par un „băsist”? Vii cu nişte texte luate din manualul de luptă al micului USList, aşa cum alţii vin cu texte luate din manualul de luptă băsist.

Vânzarea flotei de către Băsescu cred că este una dintre marile legende urbane ale sec.XX…Cum eu m-am abţinut de la acuzaţii la adresa lui Năstase (cu toate că am trăit în „epoca” lui şi am simţit şi văzut pe viu corupţia imensă din epoca celui „mai bun prim ministru pe care l-a avut România”, aşa cum susţii tu) lăsând justiţia să dea verdictul ( şi chiar şi acum mă abţin să comentez ca să nu te irit ), cu atât mai mult tu, care nu ştii despre flotă decât din vorbele unora şi altora, nefiind nici măcar un amărât de marinar, ar trebui să fii mai ponderat în această chestiune. Dacă primele judecăţi, din care Băsescu…

Vezi articol original 398 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

