De ce îi iubesc și îi admir eu pe evrei

 Nu  știu dacă în școlile evreiești copiii învață de mici că ei fac parte dintr-un popor harnic, bun , primitor și , mai nou,  iubitor  de liniște așa cum se întâmplă la noi.

Că nu suntem harnici deloc se vede din rezultatele obținute începând cu bacalaureatul absolvenților de liceu și terminând, peste pârloagele patriei trec în fuga mare, cu plagiatul lui Victor Ponta susținut de o întreagă clasă politică pe care o bănuiesc de fapte asemănătoare.

Ospitalieri  nu suntem ci doar interesați de obținerea unor beneficii de pe urma unei primiri pline de amabilitate.

În adolescență am trăit un an printre unguri, la Zăbala lângă Sfântu Gheorghe , și atunci am avut posibilitatea să fac o comparație între români și unguri. Au câștigat maghiarii !

Ei bine, evreii , așa molcomi cum par în tranzacții,  sunt un popor de oameni  tare neliniștiți.

Au trecut atâția ani de când s-a terminat cel de-al doilea război mondial și ei încă îi caută pe criminalii de război. Se pare că tocmai l-au găsit pe ultimul.

 Cel mai căutat criminal nazist din lume a fost identificat la Budapesta

5 gânduri despre „De ce îi iubesc și îi admir eu pe evrei

  1. Servus, Carmen
    Nimeni nu-i învaţă pe evrei că sunt deştepţi sau nu mai ştiu cum.
    Fiecarui copil i se dă atîta cît poate asimila. Nici mai mult, nici mai puţin.
    Iar dacă apar copii supradotaţi, nu contează din ce pătură socială provin.
    Întreaga comunitate contribuie la şlefuirea acelui copil.
    Aşa se şi explică imensul număr de savanţi, artişti , sportivi etc de mare valoare din lume, raportat la numărul total al evreilor.
    Comunitatea evreiască de peste tot, a rezistat vremurilor prin solidaritate şi pe respectul valorilor în ierarhia lor firească.
    Au şi ei destule rebuturi dar sunt atent monitorizate.
    Şi respectul pentru lege, este mai presus de orice.
    Nici-un politician nu este la adăpost, inclusiv preşedintele republicii a fost arestat pentru o acuzaţie de viol.

    Apreciază

    1. Bună !
      Tibi, am fost crescută , am mai scris într-una dintre duzini, de către mama și bunica mea, care avea prietene evreice plecate în Istrael , ca filo -evreică.
      Ceea ce ai scris în comentariu tău eu am aflat de la prietenele bunicii mele, care au avut curajul să vină la noi acasă în vizită în plin regim totalitar, pe când eu aveam 17 ani.
      Nu mi-e rușine de mine și mă bucur că și fiii mei sunt toleramți.

      Apreciază

Lasă un răspuns

