DUZINA DE CUVINTE Curios !

Votați , pentru a ne conduce singuri țara fără amestecul în treburile interne ale capitaliștilor europeni !
Votați, pentru a ne conduce singuri țara fără amestecul în treburile interne ale capitaliștilor europeni !
Citesc pe diverse bloguri diferite păreri, e freamăt mare în blogosferă, pentru că fiecare dintre noi, în mod voluntar sau plătit într-un fel anume, ne spunem părerea argumentând mai bine sau mai rău, cu mult bun simț sau presărat cu numeroase invective.
Minciuna are haine împărătești cusute cu fir de aur, chipul ei infantil ne zâmbește cu nonșalanță .
Inexorabil pare să ne fie viitorul pentru că , deși nu este deloc adevărat, pare să depindă de masa mută de oameni săraci manipulată zilnic și temeinic pe banii furați de la ea.
Când naționalismul a ajuns la cote maxime, un popor sărac nu are o altă alternativă, pare desuet și bizar să ceri apărarea Constituției Române.
S-ar crede că ne despart ideologii de coloratură diferită. Distanța dintre diferitele opinii s-a adâncit mai ceva decât Groapa Marianelor și un gol imens ne separă.
Un ecou pierdut printre crestele munților e glasul celor care cer disperați lumină.

A ales duzina  psi iar noi ceilalți am urmat-o :

VERO, ch3815h, almanahe, anacondele, dor de femeie , vanessa, carmen pricop, scorpio, virusache,

Tiberiu Orasanu

17 gânduri despre „DUZINA DE CUVINTE Curios !

  1. te rog să mă crezi, carmen, că îmi lipseşte şi cea mai mică doză de optimism. citesc mult, mă uit în stânga şi în dreapta şi am ajuns să fiu doar o pereche de ochi uimiţi, în care se zbat lacrimi… 😦

    şi-ţi mai spun o dată că îmi place tare mult felul tău, aproape matematic, de a aşeza duzina într-o ecuaţie. extrem de precis, de limpede.

    Apreciază

    1. Nora, nefericită sunt și eu. Nu-mi arde de nimic iar concediul mi-l petrec citind și pritocind informațiile. Când îl văd plin de energie pe președintele ales mă gândesc că știe el ce știe și mai prind și eu curaj.
      Lămurește-mă , te rog, VatiClanul Papal este un prieten de-al tău ? Sau mă înșel.

      Apreciază

  2. „S-ar crede că ne despart ideologii de coloratură diferită. Distanța dintre diferitele opinii s-a adâncit mai ceva decât Groapa Marianelor și un gol imens ne separă.
    Un ecou pierdut printre crestele munților e glasul celor care cer disperați lumină.”

    Aş vrea să te pot contrazice… dar nu pot 😦

    Apreciază

    1. Vero, nu-i vorba de politică în aceste zile. Începem să ne diferențiem tot mai mult și prin modul de a ne purta unul cu altul nu doar cum reflectăm asupra unei probleme sau alta.
      Virusache, de exemplu, știu că nu-l agrează pe președintele ales Băsescu iar el știe bine ce păreri am eu în această privință . Cu toate astea ne respectăm unul pe altul fără a ajunge la invective.
      Pentru el mai există viață după moarte !

      Să lăsăm baltă toate !
      Cu toate că ți-am urat cu mare drag, pe toate blogurile, repet încă o dată și aici la mine un sincer La mulți ani !

      Apreciază

  3. Minciuna n-are picioare scurte în politica noastră, cum zice proverbul, ba dimpotrivă, are craci lungi şi  calcă în bocanci, în drumul ei, mai ales, pe omul sărac.

    Voluntar destoinic, ea-şi face treaba nestingherită, găsindu-şi ecou în mine, în tine, în noi, într-un imens freamăt adâncit în nevoi.  Inexorabil „beneficiem” de dedesubturile minciunii româneşti atunci când se aşază pe masă şi-şi pune picior peste picior în văzul lumii, dând frâu liber imaginaţiei privitorilor. Politica românească a devenit una de coloratură împrumutată, ţigăneala e la ea acasă.

    Se zice că adevărul iese la lumină întotdeauna. E un proverb desuet, eu nu mai cred…

    Apreciază

Lasă un răspuns

