Gradina de hartie

În cheie uselistă, apelul prin care dl. Dobriţoiu cere preşedintelui suspendat să nu apeleze la armată nu-nseamnă decât că ei sunt capabili şi de asta! Adică de a folosi forţa pentru a-şi feri puşcăriabilii de a mai avea parte de o păţanie ca a lui Bombo! Să fi uitat românii că pentru a pune mâna pe ţară slugoii ceauşişti  şi-au împuşcat în ’89, în uralele lor, în zi de Crăciun, iubitul conducător? Că şi-au legitimat „revoluţia” trimiţând la moarte mii de români, de tineri nevinovaţi, şi că şi-au consolidat apoi „legitimarea” prin agresiunile minereşti în care au pierit şi au fost schilodiţi ori au scăpat cu fuga, peste hotare, alte mii de români? Că după ce au băgat democraţia cu bâtele-n România  în câţiva ani au pus mâna pe tot ce-au poftit? Cu voturile românilor cumpăraţi ori băgaţi în ceţuri de media securiştilor prădători nici n-a…

Vezi articol original 333 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

16 gânduri despre „

      1. Carmen
        nu mă mai necăjesc. mazăre este o curvă politică înconjurată de curve ordinare. 😛
        dacă domnul bal şi nu mai ştiu cum este prieten cu penalii, nu mai este nimic de spus. 😀

        Apreciază

  1. preluată de pe net, nu pun ghilimele, dar nu sunt eu autorul şi nici nu-l cunosc:

    SCRISOAREA VI
    – scrisoarea a 6-a a lui Eminescu a fost descoperita recent de catre DNA si se pare ca fusese ratacita printre “Meandrele concretului”

    Un doctor, dintre acei cu masterat italian
    Si cu zambetu-i sarcastic, genul iliescian,
    La guvern isi cheama sleahta ca sa coaca un mic plan,
    Cum sa scape el poporul de „blestemul de Traian”.
    Si cum sta el cu privirea atintita spre nea Nelu,
    Ii veni pe loc ideea cum sa-l demita pe Chelu’:
    – Sapte pasi tre’ sa parcurgem, isi spuse in sinea sa.
    Nu-mi pasa ce zice-Angela, eu sunt Zeu in tara mea.

    Usa insa se deschide s-intra ca un uragan
    Tipul ce-a avut tupeul sa-l lege pe Adrian.
    – Tu esti Traian? – Da, dottore! – Am venit sa te demit.
    Cate nazuri de-ale tale, crezi ca pot sa mai inghit?
    – Orice gand ai, draga Victor, si oricum vei fi primit
    Cat nu incalci Constitutia, eu iti spun „Bine-ai venit!”
    Despre partea cu demisia, as vrea sa mai reflectezi.
    Vrei ca-n vazul Europei prin spate sa ma linsezi?
    Ori vei vrea sa faci intoarsa, ca un PSD-ist de soi,
    Sa ne-arati ca tie-ti pasa de cursul Leu – Euroi.
    – Cum? Cand tara ma doreste, a ma-ntoarce crezi ca pot,
    Ca baronii ce-mi fac umbra, sa se-mpiedice la vot?
    O, tu nici visezi, Traiane, cati in cale mi s-au pus:
    CCR-ul, DNA-ul, eu pe toti mi i-am supus.
    Tot ce sta sub semnul legii, imi mananca-acum din mana,
    Si cei cu predicativa de la teza de romana.
    De la savanti si directori, pana la dactilografa
    Au venit la mine-n turma, ca le-ai luat un sfert din leafa.
    Crezi ca lor le pasa-acum de consiliul european?
    Ei nu vor decat sa muste o bucata de Traian.
    Vor sa curga sange rosu pe a tarii-ntinsa glie,
    Ca sa scape Romania de „ciuma portocalie”.
    Si de crunta-mi vijelie tu te aperi cu Merkel?
    Crezi ca eu o sa ma-mpiedic de un presedinte chel?
    – De un chel, da, Victor draga, caci chelul ce-l ai in fata
    Te-a-nvatat sa bei Glenlivet cu doar 3 cuburi de gheata.
    De-o fi una, de-o fi alta, eu doar legii ma supun,
    Iar daca legea-ti e stramba, nu-ti voi fi carne de tun.
    Eu doar apar tara asta, apar si democratia
    Si nu voi lasa sacalii sa muste din Romania.
    N-avem prosti sa ne sustina, dar purtam un brav stindard
    Care nu se-apleaca-n voia-ti, comunistule bastard!

    Apreciază

  2. Poate ca sunt eu banal in judet,dar stiu 2 din cei arestati in Constanta pentru evaziune fiscala.
    Sunt prieten bun cu ei.Poate au noroc si stau impreuna in celula.hahaha

    Apreciază

    1. S-a înțeles că ” domnul Balbeck e un fapt banal ” ? De când un om e un fapt ? S-ar putea să mă fi exprimat nu tocmai bine, recitesc debeaba acum fraza pentru că sunt aproape adormită, dar mă refeream la faptul că se știe de toată lumea că PH e patria hoților. E un fapt banal.
      Nu înțeleg, de ce vreți să-i speriați pe vizitatorii mei cu povești ?

      Apreciază

      1. am inteles sensul bun dupa un minut de la recitire….uneori am tulburare de vedere.dar e bine si cum am zis-o.hahaha
        De aia am lasat asa….
        PS: Nu sunt povesti…asa s-a nimerit.E realitate.Nu mi-a venit sa cred ca sunt cei doi implicati.Aveam o banuiala si am cautat articole pe net.Stiam ca au ajuns in Constanta si se ocupa cu asa ceva.La stiri nu prea au dat.Asa am dat de ei….pe net.Dupa care pe unul din ei l-am vazut la tv printre inculpati.
        Jurnalista: -Va considerati vinovat?
        Inculpatul Preda Emil:- Nu,nu….
        Mai ca vroia sa ii dea un pumn.Il stresa aia.

        Apreciază

  3. Fratele lui Preda Emil e Preda Cristian,este in partidul ecologist si are firma de tiruri Cartrans.Au falimentat Astra.Si ei luau tone de motorina de acolo cu cisternele si le vindeau in benzinarii.Era platit si seful finantelor de atunci.Procurorul Placinta i-a scapat.Dupa acest episod Preda Emil a iesit din firma Cratrans.S-a imprumutat la camatari.Au venit aia dupa el sa il taie cu sabia.Dupa care s-a mutat in Constanta si a facut ce a facut.Nu cred ca mai scapa de data ata,desi are diabet si pancreatita.Data trecuta l-au avut paravan pe Miron Mitrea,acum il au pe Blejnar.

    Apreciază

Lasă un răspuns

