Purcelușa Pi-Pi-Di

Purcelușa Pi-Pi-Di este cea mai vocală dintre toate
Purcelușa Pi-Pi-Di este cea mai vocală dintre toate
“Ţigănia planetară pe care o facem, mai ales la Parlamentul European, e cu totul inutilă, că tot singuri va trebui să ne rezolvăm problemele, şi aduce o pierdere majoră de imagine pentru noi. Sînt din fericire plecată din ambele mele birouri de peste două săptămîni, cu acces limitat la Internet, că mă săturasem de ziarişti străini. Cei care au crezut că îi dau o mare lovitură lui Victor Ponta mergînd cu scandalul afară, în loc de la noi, au făcut o mare greşeală strategică, pe care au şi plătit-o la ora asta. ”

Purcelușa Pi-Pi-Di după referendum
Purcelușa Pi-Pi-Di după referendum
         ”Daca Basescu i-ar trage-o, pe romaneste spus, doar lui Victor Ponta nu as avea nimic impotriva. Baietii ca baietii, lasa-i sa se scarmene intre ei, cine a avut caini sau a studiat in facultate teoria dominantei sociale (ambele, in cazul meu) stie ca actualitatea curenta e o lupta pentru putere intre masculi.  ”
 După cum vedeți folosesc ghilimelele chiar dacă o citez pe purcelușa Pi-Pi-Di.

18 gânduri despre „Purcelușa Pi-Pi-Di

  1. Nu le pasa lor de Romania,au vrut sa il umileasca pe Ponta si au reusit.Dar nu Ponta e problema,ci noi.Monica Macovei si evreul acoperit Traian Basescu au facut un mare rau Romaniei.loloi

    Apreciază

      1. Carmen
        Suntem în plin război civil. Atitudinea unor indivizi care-l batjocoresc pe preşedinte şi pe M. Macovei mă deranjează în cel mai mare grad. Nu mai am răbdare să ascult aşa ceva.

        Apreciază

    1. Cum spuneam și altă dată,Tibi e o persoană deosebită la care țin mult. Sunt la fel de nervoasă și cu majoritatea nu mai ” vorbesc ” nici eu. Faceți o excepție pentru că vă știu și dincolo de aparențe sunteți o persoană cu bună creștere.
      Era unul Alioșa, cred că v-ați intersectat pe aici, care semna mereu cu formula ”cu mult respect ” dar de care mă îndoiam pentru că citisem bălăcăreala lui cu alți bloggeri.

      Apreciază

  2. Pai ma face derbedeu uslinos….unde e buna crestere la el?Eu nu l-am jignit.el a jignit primul ,dar pot sa ma schimb repede,am si scoala vietii si am stat mult timp pe strazi cu vagabonzii.

    Apreciază

    1. Sunteți cu mult mai tânăr, nu știți cum este cu tensiunea, și ar fi frumos să treceți peste niște vorbe scrise la mare supărare . Vineri am pierdut 80 lei atât de supărată și zăpăcită eram pentru faptul că-l suspendau pe Băse.Era să mor. Acum mi-am mai revenit un pic. Aștia singuri pierd fără ajutorul nimănui.

      Apreciază

  3. Scuze Carmen, dar trebuie musai să postez replica lui viq:

    „Purly

    Mars d’acilea, ca am niste draci de intri la pierderi colaterale in regim preferential.
    Da, sunt de acord ca fara sa gasim suficienti oameni intregi la minte care sa inteleaga ce se petrece, Romania este terminata. Noi suntem prea putini momentan sa putem face ceva. SI avem nevoie de orice mana de ajutor pe care o putem gasi.
    Dar trebuie sa fiu de acord si cu faptul ca dovedesti zilnic ca tu nu te poti numara printre recuperabili. Ca o faci pentru ca esti parte din sistem sau esti pur si simplu prost, chiar nu importa. Dar daca dupa toate cele ce se petrec acum nu esti in stare sa te trezesti la realitate, nu meriti timpul consumat.
    Nu poti gasi perle in toate scoicile. Unele sunt pline doar cu materia aia gelatinoasa si usor scarboasa…..
    A ma apuca sa mangai una d’asta, sa o descant si sa-i cant din Porumbescu sperand ca o sa creasca o perla acolo, este cea mai elocventa dovada ca m-am ramolit.

    Sunt mai mult decat deschis dar am si eu limitele mele.
    Avem nevoie de oameni care sa vrea sa asculte, sa vrea sa inteleaga, sa vrea ceva mai bun in tara asta, nu sa o distruga.
    Nu e cazul tau.

    Cand lucrurile vor reveni la ceva cat de cat normal, poate vom avea timpul necesar sa mai filosofam pe marginea prapastiei, dar asta este tot mai putin probabil.
    Daca cele mai mari jogodii din istoria contemporana stranse sub steagul USL vor duce dezastrul pana la capat, eu mi-am pierdut tara.
    Imprejurare in care faptul ca am pierdut un amic opozant va conta fix zero.

    Pur si simplu ati inceput razboiul.
    Nu va mirati acum ca se lasa cu victime.”
    Cred că ştii de ce am postat asta, aici. Dacă vrei poţi să dai delete că nu mă supăr absolut deloc. Te preţuiesc foarte mult.

    Apreciază

    1. La un moment dat, chiar și eu, abia m-am abținut să nu -i scriu lui Purly că-i tâmpit. M-am temperat și i-am scris despre CES ceea ce este similar dar despre a cărei prescurtare nu avea de unde să știe ce reprezintă. Apoi mă gândeam că mă grăbisem cu etichetarea și regretam.

      Apreciază

Lasă un răspuns

