” Lista lui Barroso ”

”1. să respecte independenţa deplină a sistemului judiciar,
2. să restabilească toate competenţele Curţii Constituţionale
3. să se asigure că toate deciziile Curţii sunt respectate
4. să numească un Ombudsman care se bucură de sprijinul tuturor formaţiunilor politice,
5. să asigure o nouă procedură deschisă şi transparentă de numire a un procuror general şi director al Direcţiei Anticorupţie
6. să facă din integritate o prioritate politică.

Astea nu-s întrebări, sunt cerinţe imperative. ”

 

Plagiat cu toate că  am folosit ghilimelele de la   Nora Damian .

6 gânduri despre „” Lista lui Barroso ”

  1. Ce am eu cu pdl?Boc a dat o ordonanta(si-a pus semnatura) prin care banii datorati de ei noua sa se faca la 7 luni,nu la 3 luni,cum era pana acum.Dar nu respecta nici hg de 7 luni si s-au dus la un an.Noi nu putem penaliza statul.El da….de la o zi de intarziere.Pentru un leu datorie se blocheaza contul.Asa ca am eu ce am cu derbedeii astia.Pe vremea celorlalti,pnl si psd(guvernari separate) nu s-a intamplat asa ceva.
    Insa UE preseaza ca de la 1 ianuarie 2013 sa se plateasca la 3 luni.
    Cei ce au firme inteleg….
    PS: Pentru mine, portughezul asta evreu,Barroso,e neica nimeni.
    PPS: Daca se amana datoriile pe care le are statul la noi,automat amanam si noi platile datoriilor la distribuitori.E un circuit complex blocat.

    Apreciază

    1. Eu am pierdut vreo 100 și ceva de milioane vechi pentru că sunt bugetară. Nici eu nu -i iubesc pe toți PDL-iștii pentru că nu sunt toți curați ca lacrima. Problema este că am trecut prin furtună și nu s-a terminat încă.
      Citesc și bloguri ale patronilor și înțeleg că nimănui nu-i merge prea bine.
      PS Nu-mi place faptul că îi numiți pe toți evrei într-un fel jignitor. Eu îi plac pe evrei și mai ales îmi plac filmele cu MOSAD.
      PSS Pentru 90 % din români Barroso nu înseamnă cât vecinul de scară sau de casă.
      ” Daca se amana datoriile pe care le are statul la noi,automat amanam si noi platile datoriilor la distribuitori.E un circuit complex blocat.” sunt la rându-mi în urmă cu impozitele. Au rămas neplătite.

      Apreciază

      1. Nu sunt in urma cu impozitele la stat, am probleme cu distribuitorii. Niste distribuitori au vrut sa imi cumpere cu bani putini o firma. A fost si santaj. Dar nu au reusit. Foarte multi dintre noi au fost inghititi de cei puternici. Nu m-am dat la o parte si nici nu ma dau. Calculand cat trebuie sa iau de la stat, cu cat trebuie sa dau la distribuitori, sunt in profit. Dar banii nu vin.

        Apreciază

      2. În orașul nostru se auzea că la un moment dat șeful poliției lua taxe de protecție. Nu știu cât este de adevărat dar prietenul care mi-a spus, cu funcție mare, este credibil. Ne cunoaștem de aproape 30 ani. Rechinii nu au culoare politică. Nu este un argument în favoarea pdl-ului ci împotriva tuturor.
        Băsescu nu a avut, din păcate , cum să-i controleze. Cazurile Frunzăverde, Plăcintă, Croitoru și mulți alții au demonstrat că și PDL-ul era și cred că încă mai este plin de puroiul corupției.
        Emil Boc, un om integru nu a avut cum să le facă față. L-au debarcat și pe el.
        Dacă erați atent ieri l-ați fi auzit pe președintele ales că nu se bazează pe PDL.
        Eu nu pentru PDL lupt aici ci pentru că singurul care s-a opus încălcării legilor a fost Traian Băsescu.
        Procesele mele cu liberalii sunt pentru mine o dovadă că încă nu trăim într-un stat de drept dar că se poate să fie și mai rău. 🙂

        Apreciază

  2. ps: Distribuitorii au mai incercat o smecherie, sa imi ia banii direct din contul trezoreriei, dar nu am fost de acord. Altora,care au semnat contract cu ei, le dispareau banii din cont. Nu mai aveau nici de impozite la stat. S-au dat in judecata reciproc. Si asta din cauza ca pdl nu a plătit.

    Apreciază

    1. Foarte bine ați făcut ! Cum să fiți de acord să vă ia direct banii din trezorerie ?
      Nici eu, care nu sunt afaceristă, n-aș accepta așa ceva.
      PDL nu a avut de unde să plătească. De ce USL-ul nu ne dă salariuul înapoi ? Nu-i au. E clar că încă n-am depășit furtuna.

      Apreciază

Lasă un răspuns

